Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:57:54 GMT

آزمون: در بازیهای دوستانه ملی پوشان محک جدی می خورند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۴۶۱

آزمون: در بازیهای دوستانه ملی پوشان محک جدی می خورند

برگزاری اردوهای تدارکاتی و مسابقات دوستانه به کسب تجربه بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 20 سال در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. این تیم اواسط خرداد ماه جهت شرکت در تورنمنت زیر 20 سال کافا، زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: اردوی دوم تیم ملی دختران زیر 20 سال از دوم خرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که سعی کردیم از اردوی قبلی بهترین ها را انتخاب کنیم تا در کنار بازیکنانی که در تورنمنت قبلی کافا حضور داشتند، بتوانیم عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذاریم.
وی از برنامه ریزی های مختلف تمرینی و اجرای آن در زمین مسابقه برای بازیکنان خبر داد و افزود: تمرینات مختلفی را برای بازیکنان در نظر گرفته ایم تا کاملا آماده شوند. برای اینکه زمان کافی نداریم، باید بر روی پست های بازیکنان تمرکز کرده و برنامه های تاکتیکی و سبک بازی که می‌خواهیم در این تورنمنت داشته باشیم را به مرحله اجرا بگذاریم. حریفان ما متفاوت هستند. باید بازیهای متفاوتی را از خود نشان دهیم. ممکن است در بازی اول سیستم هجومی داشته باشیم و یا در مقابل تیم های قوی سیستم دفاعی منسجم را در دستور کاری بازیکنان قرار دهیم و یا در ضد حمله قوی تر باشیم.
آزمون در پایان گفت: سعی داریم در فرصت اندک تمرینات مختلفی را انجام دهیم و یک بازی با تیم ملی بزرگسالان برگزار خواهیم کرد. این دیدار دوستانه فرصت بسیار خوبی است که بازیکنان محک مناسبی بخورند و کادر فنی شناخت بیشتری از بازیکنان داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملی فوتبال زیر 20 سال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • پایان تورنمنت زیر ۱۲ سال فوتبال تهران برای شناسایی استعدادها
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین