Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:50:33 GMT

۲۰۶ شعبه اخذ رأی در شادگان ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۰۵۶۱

۲۰۶ شعبه اخذ رأی در شادگان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امید صبری پور پیش از ظهر امروز پنجشنبه به وضعیت برگزاری و تمهیدات اندیشیده شده برای انتخابات ۱۴۰۰ در شادگان اشاره کرد و گفت: ۲۰۶ شعبه برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۰۶ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان شادگان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری پور ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی و در راستای حفظ سلامت مردم برای این دوره از انتخابات تعداد شعب اخذ رأی در سطح شهرستان افزایش پیدا کرده است.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: فرآیند برگزاری انتخابات بر اساس اعلام وزارت کشور و ستاد انتخابات به صورت قانونمند در حال اجراست و هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد و هماهنگی‌های خوبی میان هیئت‌های اجرایی و نظارت در هرچه بهتر برگزار شدن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شادگان وجود دارد.

کد خبر 5216596

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شادگان انتخابات 1400 ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا شادگان انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما آمار کرونا گرگان اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا زلزله کرمانشاه واکسن کرونا شیوع کرونا دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات