Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت سه ماهه ایران به آژانس بین‌المللی اتمی اول خرداد ماه به پایان می‌رسد و تاکنون خواسته ایران در مذاکرات تامین نشده است؛ نباید فرصت مجددی برای طرف مقابل در نظر بگیریم.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل عمویی درخصوص رسیدن ضرب‌الاجل ایران برای بازگشت آمریکه به برجام، اظهار داشت: کشورمان اقدام کرد به اینکه بازرسی‌های مبتنی بر پروتکل الحاقی را متوقف کند، اما آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخواستی را داد که اطلاعات مربوط به دوربین‌های آژانس در داخل ایران بدون دسترسی بازرسان بین‌المللی باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: اگر طرف مقابل لغو تحریم‌های ایران بازگشت و رضایت ایران را در فرصت سه ماهه جلب کرد، آن‌ها بتوانند بعد از ۳ ماه به فیلم‌ها دسترسی داشته باشند و موضوع تداوم دانش داده خودشان را ذیل جمهوری اسلامی استفاده کنند.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد:  الان این بازه ۳ ماهه در روز ۲۲ می‌یا اول خرداد ماه به پایان می‌رسد. اما خواسته جمهوری اسلامی تا کنون محقق نشده و فکر میکنیم که باید با روند فعلی این توافق را بدون نتیجه بدانیم.

عمویی خاطرنشان کرد: فرصت مجددی را در نظر نگیریم چرا که طرف مقابل نتوانست به ادعای خودش پاسخ داد در همین چارچوب اخبار جسته گریخته می‌رسد که ممکن است دبیرکل آژانس به ایران بیاید. بحث سفر می‌تواند موضوع دیگری باشد، اما خواسته آن‌ها باید این باشد که طرف مقابل حتماً گام موثری را در قبال تحریم‌های ایران بردارند و خواسته‌های ایران را در مذاکرات وین تامین بکنند. بعد از آن است که می‌تواند انتظاری از جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: هفته آینده؛ جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با مذاکره‌کنندگان وین

 

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ابوالفضل عمویی کمیسیون امنیت ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس ابوالفضل عمویی کمیسیون امنیت ملی طرف مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس) افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت

دیگر خبرها

  • محرومیت دو ماهه تعلیقی ساندرو تونالی در پی اتهامات جدید شرط بندی
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار