Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:24:22 GMT

امیدوارم در لیگ برتر فوتسال بمانیم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۱۱۲۶

امیدوارم در لیگ برتر فوتسال بمانیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با بیان اینکه ماندن در لیگ برتر، اولین هدف آن‌ها در نخستین تجربه بود، گفت: متاسفانه تا این لحظه این اتفاق رخ نداده و با توجه به نتایج به پلی‌آف سقوط آمدیم.

داوود توسل امروز (پنجشنبه_۳۰ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل شهروند ساری و در آخرین هفته پلی‌آف تیم‌های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: از نظر فنی شرایط  کیفی خوبی برای مسابقه با شهروند ساری داریم و مشکل خاصی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را با حداکثر امتیاز به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با توجه به قطعی شدن بقای شهروند ساری در فصل آینده لیگ برتر برخی تصور می کنند که تیم شهروند دیگر انگیزه‌ای نخواهد داشت، اما باید بگویم آن‌ها با فراغ‌بال به این بازی خواهند آمد و ذهن آرامی نسبت به ما دارند و این فرصتی است تا نشان دهند در ادامه لیگ و دور دوم تیم خوبی شده‌اند و توانسته‌اند از نظر کیفی متحول شوند.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان خاطر نشان کرد: ما نیز سعی خود را خواهیم کرد که بتوانیم در این بازی تمام توان خود را نشان دهیم و امتیاز لازم را به دست آوریم، سعی می کنیم تمرکز خود را در این بازی بگذاریم و به بازی بهبهان زیاد توجه نکنیم، هرچند اگر ما در اصفهان حداکثر امتیاز را هم بگیریم و در بهبهان تیم اهورا بتواند تیم شیراز را شکست دهد پیروزی ما اثری نخواهد داشت، اما تلاش خود را برای نمایش یک بازی خوب خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، توسل، با اشاره به اینکه تیمش بازیکن محروم ندارد، گفت: همانند چند هفته اخیر، نویدبخش، دروازه بان تیم، مصدوم است و چند بازیکن دیگر در آمادگی کامل نیستند. ما تلاش می‌کنیم فردا با امیدی که به بازی اهورا بهبهان و ایمان شیراز داریم، بتوانیم خودمان را در لیگ حفظ کنیم.

وی افزود: تیم کوثر، در فصلی که گذشت با شرایطی که داشت وارد لیگ شد. امیدوار بودیم که بتوانیم در مرحله اول تیم را در لیگ حفظ کنیم که این اتفاق رخ نداد و تیم به پلی‌آف سقوط کرد. در پلی‌آف نیز برخلاف تصوری که داشتیم، همه اتفاقات در زمین رخ نداد و مسائل غیرفنی نیز دخیل بود، از نظر شرایط فنی قبول می کنم که دوران پرفراز و نشیبی داشتیم و البته از نظر داوری آسیب دیدیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، در خصوص تیم‌داری مجموعه بازارهای روز کوثر گفت: بحث لیگ آینده را به سهامداران و مالکان باشگاه واگذار می‌کنم تا به بنده اعلام کنند. خیلی بهتر بود که در لیگ می‌ماندیم و دوستان دلسرد نمی‌شدند و با دلگرمی و امیدواری به کارمان ادامه می‌دادیم. اگر ماندنی شدیم فردا در این باره صحبت می‌کنیم و حتما امیدها و رویاهای بهتری را برای تیم و مجموعه ورزشی کوثر در نظر خواهیم گرفت.

توسل تصریح کرد: امیدوارم با چشم‌اندازی که مجموعه بازارهای‌ روز کوثر بر اساس آن به ورزش ورود کردند، حتی در صورت نماندن در لیگ برتر به این ذهنیت برسند که سرمایه‌گذای در ورزش بلند مدت است و انشالله با حمایت‌هایی که می‌شوند دوباره تیم را به لیگ برتر برسانند و در کنار فوتسال به بخش‌های دیگر هم ورود کنند. امیدوارم تبعات مثبت ورود و سرمایه‌گذاری در ورزش را ببینند. من از آن‌ها به خاطر این مدتی که در ورزش حضور داشتند و حمایت کردند تشکر می‌کنم چون ثبات مدیریتی را حفظ کردند و اجازه دادند تیم به کار خود ادامه دهد با وجود این که اولین تجربه آن‌ها بود.

توسل یادآور شد که قطعا ماندن در لیگ برتر می‌تواند بهترین پاداش برای مجموعه باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال اصفهان کوثر تیم فوتسال شهروند ساری بازارهای روز کوثر لیگ برتر پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تراکتور تا زمانی که در تبریز بازی می‌کند خطرناک است و روحیه مضاعفی دارند. حمید مطهری و تراکتور مقابل استقلال انگیزه زیادی دارمد و برای پیروزی در این بازی همه کار خواهند کرد.

وی در این رابطه افزود: متأسفانه دست‌های پشت پرده برای زمین زدن استقلال همچنان فعال است و برخی رسانه‌ها شیطنت می‌کنند. استقلال این فصل با خیلی از عوامل رقابت کرد و متأسفانه در این شرایط مدیریت باشگاه نتوانست سپری مقابل این اتفاقات شود و همواره سکوت کرد. تراکتور یکی از فینال‌های مهم استقلال در مسیر قهرمانی خواهد بود و امیدوارم بازیکنان این بازی را دست کم نگیرند و با حفظ آرامش در این دیدار حاضر شوند.

*یکسری تلاش می‌کنند تا به هر طریقی به استقلال ضربه بزنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکسری تمام تلاششان را می‌کنند تا به هر طریقی ضربه‌شان را به استقلال بزنند. حکم حسینی سختگیرانه بود و به نظر من او قصدی از انجام این کار نداشت و رسانه‌ها شلوغ کاری کردند. اگر اتفاقی هم افتاد به خاطر عدم مسئولیت پذیری ناظران بازی بود که هوادار وارد زمین شد، از کجا معلوم یک هوادار دیگر وارد زمین می‌شد و به حسینی صدمه نمی‌زد؟ حسینی نیتش خیر بود و از بروز اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد. خالدآبادی دروازه‌بان خوبی است و ما از وی حمایت می‌کنیم. این شاید یک شانس بزرگ برای او باشد که در دل هواداران جا پیدا کند.

نوری در ادامه در خصوص انتقال مالکیت آبی‌پوشان به هلدینگ خلیج فارس، متذکر شد: این کار بزرگی در ورزش ایران بود که باید خیلی وقت پیش اتفاق می‌افتاد. به هر حال باشگاه استقلال درگیر مشکلات مالی است و مالک استقلال باید این نکته را در نظر داشته باشد که برای نجات تیم مطالبات بازیکنان سابق که نقش زیادی در عدم دریافت مجوز حرفه‌ای داشتند را پرداخت کند. امیدوارم با وجود آن‌ها هیئت مدیره باشگاه تغییر و تحول مثبتی داشته باشد و افرادی وارد باشگاه شوند که فوتبالی باشند و تیم را به معنای واقعی مدیریت کنند.

*استقلال تیمی نیست که فرصت رسیدن به صدر را به پرسپولیس بدهد

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: بازی پرسپولیس را دیدم و امیدوارم در گینس این رکورد سرخ‌پوشان را ثبت کنند. ۳ بار کامبک خوردن در یک مسابقه کار هر تیمی نیست. حالا باید در لیگ بازی کنند و امیدوار باشند که استقلال لغزش داشته باشد تا به صدر برسند، اما خوشبختانه استقلال تیمی نیست که به آن‌ها فرصت رسیدن به صدر را بدهد. امیدوارم با هوش و ذکاوتی که کادرفنی استقلال دارد در ۶ بازی باقی مانده نتایج مورد نظر را کسب کنیم و قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

کد خبر 847631 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند