Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه انتخاباتی «عصر» نادر طالب‌زاده از شنبه و از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، این برنامه بازتولیدی از برنامه «عصر» شبکه افق است که با نگاه و رویکرد انتخاباتی با اجرا و تهیه‌کنندگی نادر طالب‌زاده از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام، "از مسائل داخلی ایران، مسائل خارج ایران، مباحث اقتصادی، انتخاباتی و منطقه‌ای تا بحران و تزلزل در آمریکا" سلسله مباحثی است که در این برنامه بررسی می‌شود.


«عصر» از اول خردادماه ۱۴۰۰ از شنبه تا پنجشنبه، تا پایان خردادماه، هرشب ساعت ۲۳ در ۲۵ قسمت از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی شبکه چهار سیما شبکه افق نادر طالب زاده شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!