Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس در رأس هیأتی به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی سپیدان بازدید کرد و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی کرد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس در رأس هیأتی به صورت از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی سپیدان بازدید کرد و روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجموعه قضایی را از نزدیک بررسی و با امام جمعه این شهرستان نیز دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان فارس در جریان این بازدید با تأکید بر اینکه مسئولیت نظارت بر حُسن انجام امور در حوزه‌های قضایی استان فارس بر عهده رؤسای دادگستری شهرستان هاست، خواستار نظارت حداکثری رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی سراسر استان فارس بر زیر مجموعه شد و تصریح کرد: با اعمال مدیریت صحیح و دقیق می‌توان ضمن برقراری نظم در ارائه خدمات، رضایت عمومی از ارائه خدمت قضایی را به بالاترین سطح افزایش داد.

وی در بازدید از پیش اعلام نشده از حوزه قضایی سپیدان بر نظارت دقیق رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و قضات بر عملکرد کارکنان و رعایت ضوابط اداری تأکید و خاطرنشان کرد: لازم است در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضا ضمن برنامه ریزی در اجرای سند تحول قوه قضاییه؛ قضات و کارکنان دغدغه اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ریاست قوه قضاییه را داشته باشند.   بیشتر بخوانید: بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل دادگستری بوشهر از دادگستری شهرستان عسلویه حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه انضباط اداری و نظم حاکم بر مجموعه زمینه ارتقاء کیفی خدمت رسانی در دوران تحول قضایی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: نظم بخشی به امور از جمله اقدامات پایه‌ای و مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان فارس است.

رئیس کل دادگستری استان فارس بر مدیریت منسجم مسئولان قضایی، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان فارس در خصوص امنیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز تأکید کرد و گفت: لازم است مسئولان قضایی در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی اهتمام لازم را داشته باشند تا انتخابات پیش رو درسایه آرامش هر چه بیشتر برگزار شود.

در این بازدید، رئیس کل دادگستری استان فارس همراه معاونین و مسئولان قضایی با حضور در شعب دادگستری سپیدان ضمن گفت‌وگو با قضات و کارکنان از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های مطروحه قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود، امکانات فیزیکی و نظم و انضباط اداری را از نزدیک بررسی و با حجت الاسلام والمسلمین موسوی انور امام جمعه شهرستان سپیدان نیز دیدارکرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید دادگستری فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید دادگستری فارس رئیس کل دادگستری استان فارس پیش اعلام نشده حوزه های قضایی قضات و کارکنان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس قوه قضائیه که دیشب در پرواز عادی و بدون تشریفات وارد بندرعباس شده بود، در این سفر از بندر شهید رجایی، انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد، با کارگران استان، مسئولان قضایی هرمزگان و فعالان اقتصادی دیدار کرد و در نشست شورای اداری و شورای عالی قضایی حضور یافت.

سفر معاونان قوه قضائیه به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار‌های مردمی، بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی زیرمجموعه دادگستری هرمزگان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید؛ بازدید محسنی اژه‌ای از دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه

این سفر، سی امین سفر رئیس قوه قضائیه به استان‌ها بود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری