Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی رسولیان در مراسم کلنگ‌زنی چند واحد صنعتی از  کلنگ‌زنی ۱۰۰۰ واحد در سطح کشور خبر داد و گفت: اولویت کلنگ‌زنی این واحدها با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نه در مکان‌های دور بلکه در مکان‌های نزدیک به دانشگاه احداث می‌شود عنوان کرد:  واحدهای دانش‌بنیان آلاینده ندارند از طرفی واردات را کاهش می‌دهند به همین دلیل بهترین مکان‌ها را به این واحدها اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: زمین‌های که برای احداث واحد صنعتی به افراد دادیم اما کاری انجام ندادند را پس می‌گیریم و به واحدهای دانش‌بنیان می‌دهیم.

وی بیان کرد: امسال ۴۰۰ هکتار زمین را از این افراد پس می‌گیریم و با دلالان برخورد می‌کنیم هر کسی که می‌خواهد  در شهر‌ک‌های صنعتی باید فعال شود واحد را به بهره‌برداری برساند و استفاده کند.

وی بیان کرد: اگر قرار است کسی بیاید زمین بگیرد اما کاری انجام ندهد و بهره‌برداری نداشته باشد از طریق دستگاه قضا و قراردادها زمین را پس می‌گیریم.

 

موسوی جهان‌‌آباد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در این مراسم با اشاره به تفاهم نامه استانداری و سازمان شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: ۲۰ واحد کارگاهی در شرکت‌های صنعتی ایجاد می‌شود که امروز کلنگ ۴ واحد با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به زمین زده شد.

این مسئول عنوان کرد: اولویت این واحدها، شرکت‌های دانش‌بنیان است که تا پایان مهر ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش وزیر صنعت تجارت شهرک های صنعتی شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده