Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ حرفه ای عربستان برگزار شد و تیم الهلال توانست با نتیجه ای پرگل برابر الاهلی به برتری برسد

الهلالی ها در کنار سومین سرمربی خود توانستند بر تیم الاهلی غلبه و خود را به قهرمانی نزدیک تر کنند اما با برد الشباب، تعیین قهرمان لیگ حرفه ای عربستان به هفته های بعد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، الهلالی ها که خوب می دانستند سه امتیاز بازی ال کلاسیکو عربستان برای آنها چقدر حیاتی است از همان دقایق ابتدایی دروازه حریف خود را در پیش گرفتند و در نهایت توانستند در همان نیمه کار را یکسره کنند و سه بار توپ را وارد دروازه حریف کنند.

سلمان الدوساری در دقیقه 15، بافه تیمبی گومیس در دقایق 32 و 42 موفق به باز کردن دروازه تیم مقابل شدند. نکته مهم این نیمه به اخراج کاپیتان الاهلی بر می گشت، موتاس هواساوی در دقیقه 39 با خطای هند در محوطه جریمه هم از بازی اخراج شد و هم یک پنالتی به الهلالی ها داد(که توسط گومیس به گل تبدیل شد).

هر چند الهلالی ها در نیمه دوم کم خطرتر از نیمه اول در میدان حضور یافتند اما باز هم توانستند دو بار دیگر به دروازه تیم رویال عربستانی برسند. آنها در دقیقه 65 باز هم از روی نقطه پنالتی و این بار توسط سالم الشهری موفق به گلزنی شدند.

یک دقیقه پس از گل چهارم آبی پوشان نوبت به حریف رسید تا برای یک بار هم که شده به دروازه الهلال برسد. آنها در دقیقه 66 توسط عبدالرحمن عبدالله قریب توانستند یکی از انبوه گل های خورده شده را پاسخ دهند. پس از آن نیز اتفاق مهمی نیفتاد تا اینکه در دقیقه 2+90 باز هم سالم الشهری توانست برای تیمش گلزنی کند و البته نکته مهم در این باره اینکه الشهری در نیمه دوم به میدان آمد اما توانست دو بار دروازه الاهلی را باز کند بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

هر چند تیم سفید و سبزپوش با همه امتیازات این بازی نیز نمی توانستند شرایط بهتری برای مهیا کنند اما در سوی مخالف الهلالی ها با کسب امتیازات بازی خود را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک کردند اما هنوز موفق به قطعی کردن آن نشدند چرا که تیم الشباب نیز با برتری برابر رقیب خود سایه به سایه آبی ها به دنبال قهرمانی است.

در حالی که دو هفته از بازی های لیگ حرفه ای عربستان باقیمانده است تیم الهلال با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم الشباب نیز با 51 امتیاز در پله دوم ایستاده است.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محمدرضا مهدوی: تکلیف هافبک دفاعی معلوم است، آس آسیا، سلطان کریم باقری! جلسه کمیته انضباطی سرخابی ها ساعت 9:30 صبح | شادی آل کثیر از دستور کار خارج شد مهدی طارمی طبق معمول درخشید! | یک خبر کاملا تکراری از پرتغال کریستیانو رونالدو: نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم جانلوییجی بوفون و فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر کیه زا!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به پایان رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما باعث شد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر حمله می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد حمله سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده بود به دلیل اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این فرصت استفاده کنند و گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کنند. بلافاصله هم اشتباه خط دفاعی بارسلونا باعث شد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش حضور داشت و در نیمه اول حدود یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه ۳۰ به دلیل خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از عنوان خود دفاع کرد.

کد خبر 6097664

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!