Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@00:14:02 GMT

چرا نتانیاهو بر طبل جنگ می کوبد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۱۴۰۹

چرا نتانیاهو بر طبل جنگ می کوبد؟

ایسنا: این روزنامه به نقل از یک مشاور سیاسی بلند پایه در حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت،  نتانیاهو عملیات نظامی اسرائیل در غزه را طولانی می‌کند. زیرا رقیب وی، یائیر لاپید، رهبر حزب "هناک مستقبل"(آینده ای وجود دارد) در حال حاضر مأموریت تشکیل کابینه را به عهده دارد.

وی افزود: روابط بین اعراب و یهودیان در اسرائیل ویران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو برای انتخابات پنجم پیش می‌رود.

این منبع خاطرنشان کرد، شکست نفتالی بنت، رهبر حزب "یمینا"  در مذاکرات ائتلافی با لاپید، انگیزه‌ای به نتانیاهو داد تا در این مسیر حرکت کند، اما حمایتی که او در "لیکود" از آن برخوردار است در حال کاهش است.

برخی مقامات در اردوگاه راستگرایان اسرائیلی پیش بینی کردند که نتانیاهو بر این باور است که درگیری فعلی با حماس به او کمک خواهد کرد تا در صورت پیش رفتن اسرائیل به پنجمین انتخابات ظرف دو سال، وجهه خود را بهبود بخشد. آنها اشاره داشتند که رهبر لیکود روی انحلال احتمالی "یمینا" حساب می‌کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نتانياهو حزب لیکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید به امارات می‌رود

منابع خبری گزارش دادند که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سفری کوتاه به ابوظبی می‌رود.

به گزارش ایسنا، سخنگوی یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او امروز چهارشنبه در یک «سفر کوتاه سیاسی» به ابوظبی پایتخت امارات خواهد رفت.

طبق گزارش روسیاالیوم، وی جزئیات بیشتری در مورد اهداف این سفر و دستور کار و دیدارهایش اعلام نکرد.

لاپید در سال 2021 در یک سفر رسمی به عنوان اولین وزیر اسرائیلی به امارات رفت و سفارت این رژیم در ابوظبی و کنسولگری‌اش در دبی را افتتاح کرد.

این سفر در چارچوب توافق ابراهیم انجام شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • لاپید به امارات می‌رود
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود