Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به ارائه سوالی از وزیر ورزش و جوانان گفت: سلطانی‌فر برای توضیح در مورد توزیع نادرست سرانه‌های ورزشی به نمایندگان مجلس توضیح می‌دهد. - اخبار استانها -

محمدرضا جوکار در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در   یزد   با اشاره به اینکه توزیع امکانات مختلف از جمله زیرساخت‌های ورزشی باید بر اساس شاخصه‌هایی از جمله سرانه جمعیتی و مساحت انجام شود اظهار داشت: متاسفانه به نظر می‌رسد در توزیع امکانات ورزشی در کشور هیچ شاخصه‌ای وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در برخی از نقاط کشور امکانات ورزشی بسیار کم و ناچیز ایجاد شده ولی در بخشی دیگر مشاهده می‌کنیم که سرانه فضاهای ورزشی بسیار زیاد است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نسبت به چنین مسائل و کاستی‌هایی به مردم پاسخگو باشند.

جوکار تاکید کرد: در این راستا سوالی از وزیر ورزش و جوانان را به مجلس شورای اسلامی ارائه کردم که در آن خواستار توضیح وزیر در این زمینه و علت به وقوع پیوستن چنین مواردی شدم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در متن این سوال آمده است که علت شکل‌گیری تفاوت‌های آشکار (سرانه فضاهای ورزشی) در ایجاد فضاهای ورزشی در سطح کشور چیست؟

وی گفت: این سوال در حال امضا توسط نمایندگان مجلس است و وزیر باید به صورت دقیق نسبت به این کاستی و تفاوت در توزیع امکانات و سرانه ورزشی به نمایندگان توضیح دهد و آنها را قانع کند.

شیوع ویروس کرونا خسارات جبران‌ناپذیری به بخش ورزش وارد کرده است سازمان لیگ فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی راه اندازی می‌شود باخ: بیش از 80 درصد ورزشکاران المپیک توکیو واکسینه خواهند شد

انتهای پیام/781/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی با یک مزاح برای تحول کتابخوانی در کشور؛ در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که سرانه مطالعه در کشور چقدر است؟ گفت: عدد دقیقی از سرانه مطالعه نداریم!

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077812 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟