Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجمع انتخاب رئیس هیات هاکی خراسان رضوی امروز با حضور ۱۶ عضو مجمع از جمله بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، جبار قوچان‌نژاد معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی، نماینده شهرستان‌ها، باشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، آستان قدس رضوی، داوران، مربیان، ورزشکاران و دیگر اعضا در اداره کل ورزش‌وجوانان استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال آذری، احسان اسداللهی، مسعود خانی، مریم کدخدایی، محمد کیوانلو و محمد مومنی‌فر به عنوان کاندیدا در این مجمع حضور داشتند.

اقبال آذری، احسان اسداللهی و محمد مومنی‌فر در مجمع حضور پیدا نکردند و با غیبت در این مجمع از دور انتخابات حذف شدند.

در مرحله نخست رای‌گیری، مسعود خانی ۸ رای، مریم کدخدایی و محمد کیوانلو نیز هر کدام ۴ رای کسب کردند. به دلیل اینکه آرای مسعود خانی به نصف به اضافه یک نرسید، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

پیش از آغاز دور دوم انتخابات هیات هاکی خراسان رضوی، مریم کدخدایی که در دور اول ۴ رای کسب کرده بود، از کاندیداتوری در این مجمع انصراف داد.

با توجه به اینکه تعداد اعضای مجمع ۱۶ نفر بود و امکان برابری در آرا در دور دوم انتخابات وجود داشت، بهرام قدیمی، رییس مجمع انتخابات هیات هاکی خراسان رضوی، سید علی اکبر حسینی رییس هیات چناران را کنار گذاشت تا تعداد رای‌دهندگان به ۱۵ نفر کاهش یابد همین تصمیم شروع حواشی این مجمع بود و با اعتراض اعضای مجمع همراه شد.

رییس فدراسیون هاکی قرار نگرفتن نام رییس هیات چناران در لیست نهایی رای دهندگان را دلیل حذف او در دور دوم مجمع انتخابی عنوان کرد، مهم‌ترین سوالی که در ذهن حاضرین مجمع شکل گرفت این بود که اگر حضور رییس هیات چناران در انتخابات قانونی نیست چرا در دور نخست رای او به شمار آمد و در دوم حذف شد.

در پایان محمد کیوانلو با ۸ رای برای چهار سال به عنوان رییس جدید هیات هاکی خراسان رضوی انتخاب شد، مسعود خانی دیگر کاندیدای این مجمع نیز ۷ رای کسب کرد تا اعضای مجمع این انتخاب را از پیش تعیین شده عنوان کنند.

رییس هیات هاکی چناران در جمع خبرنگاران در خصوص کنار گذاشته‌ شدنش از مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی که با حواشی فراوانی همراه بود، اظهار کرد: از ۲۱ فروردین ماه پیگیر حضورم در مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی بودم. سه روز پیش محمد کیوانلو، سرپرست هیات هاکی استان طی تماسی از ورود نامم به لیست رای دهندگان مجمع انتخابی خبر داد، بعد از ظهر همان روز نیز از تهران تماس گرفته و حضورم در لیست رای دهندگان را تایید کردند.

سید علی‌اکبر حسینی با بیان اینکه شب گذشته، در آخرین لحظات با من تماس گرفتند و اعلام کردند که از لیست رای دهندگان حذف شده‌ام نمی‌دانم به عنوان رییس یک هیات شهرستانی چرا باید از مجمع انتخابی حذف شوم. از بهمن ۹۸ حکم ریاست دارم اما در خراسان رضوی کسی مرا به عنوان رییس هیات نمی‌شناسد. دلیلش را کم‌کاری هیات چناران بیان می‌کنند اما به دلیل کرونا کارهای‌مان با تاخیر پیش‌ می‌رفت.

وی گفت: خیلی جالب است که مرا به عنوان رییس هیات نمی‌شناسند من باید به عنوان عضو مجمع در دور دوم انتخابات شرکت می‌کردم، مجمع انتخابی هیات هاکی خراسان رضوی قابل قبول نیست و باید مجددا برگزار شود.

رییس هیات هاکی چناران عنوان کرد: اگر در لیست تاییدیه فدراسیون برای رای‌دهندگان مجمع انتخابی نبوده‌ام، باید در دور نخست حذف می‌شدم اما در دور نخست رای‌گیری شرکت داشتم و به دلیل اینکه تعداد رای‌دهندگان فرد شود و انتخابات در دور دوم به پایان برسد، مرا از لیست حذف کردند.

حسینی بیان کرد: آیا اگر از تهران حضورم در مجمع تایید می‌شد، تعداد اعضای مجمع زوج نمی‌شد؟ در این صورت کاندیدا باید دوباره از خود دفاع می‌کرده و رای جمع می‌کردند.

مسعود خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در رابطه با انتخابات عجیب و بحث برانگیز رییس هیأت هاکی خراسان رضوی، اظهار کرد: 16 نفر در این انتخابات حق رأی داشتند که بنده هشت و مریم کدخدایی و محمد کیوانلو هر کدام چهار رأی آوردند، به دنبال این اتفاق رییس فدراسیون هاکی کشور برهم ریخت و پس از مشورت با چند نفر، مسأله انتخابات مجدد را به دلیل مطلق نبودن آرا(۵۰ درصد + یک رأی) عنوان کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست هیأت هاکی خراسان رضوی، با بیان اینکه بنده با رأی گیری مجدد مخالفت نکردم، تشریح کرد: پس از چند دقیقه ناگهان گفتند ما نماینده چناران را به دلیل اینکه دیر اقدام به اعتراض کرده و بعد اضافه شده است، به رسمیت نمی‌شناسیم و نماینده چناران با اشاره به اینکه بنده ۱۰ روز قبل اعتراض خود را به شما داده‌ام گفت شما به استناد آن اعتراض من را در اینجا راه داده‌اید؛ چه شد که به نماینده چناران گفتید نمی‌شود رأی دهد!

وی تصریح کرد: پس از کمی پیامک بازی توسط رییس فدراسیون هاکی، اعلام شد که مریم کدخدایی از دور انتخابات کنار کشیده است، ظاهرا به خانم کدخدایی وعده‌هایی داده بودند و نتیجه آرا هشت در مقابل هفت نفر به سود محمد کیوانلو شد! آن‌ها می‌دانستند اگر دوباره نتیجه آرا برابر شود طبق قانون بنده پیروز هستم.

خانی با بیان اینکه رییس فدراسیون هاکی کشور بیان کرده که این افراد رأی دهنده را نمی‌شناسم، متذکر شد: اما همین آقای بهرام قدیمی، تمام این افراد را در متل توریست طوس به صبحانه دعوت کرده بود، این روند اصلا درست نیست!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در خصوص برگزاری مجمع هیات هاکی خراسان رضوی اظهار کرد: اعضای مجمع برای تایید نهایی نیاز به تایید رییس مجمع که همان رییس فدراسیون است دارند، با توجه به اینکه رییس هیات هاکی چناران هیچ فعالیتی در یک سال اخیر نداشته است و هیچ ارتباطی هم با رییس هیات اسکی خراسان رضوی نداشته است در لیست نهایی فدراسیون اسکی حضور نداشت جزو اعضای مجمع نبودند به همین خاطر  فدراسیون هم اسم ایشان را در اعضا مجمع قرار نداده بود.

فرزاد فتاحی تصریح کرد:  قبل از برگزاری مجمع رییس هیات هاکی چناران حکم ابلاغ خود را آورده بودند و در خواست حضور در مجمع را کردند، با صحبتی که با رییس فدراسیون داشتیم درخواست کردیم که رییس هیات هاکی چناران در این مجمع حضور داشته باشد و رییس فدراسیون هم با این موضوع مشکلی نداشتند و با حضور در مجمع موافقت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بعد ازبرگزاری مجمع و شمارش آرا  تعداد آرا در این مجمع  زوج شد و این مشکل به وجود آمد چرا که آرا در مجامع باید فرد باشد همانطور که در سایر مجامع با حضور 17 عضو برگزار می‌شود و رییس فدراسیون این تصمیم را اتخاذ کرد که بدون اطلاع از رای رییس هیات چناران مجمع اول باطل شود و مجمع برای بار دوم با 15 عضو برگزار شود تا  با اختلاف یک رای مجمع را به اتمام برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: این تصمیم تصمیمی بود که رییس فدراسیون گرفت و مجمع برای بار دوم رای‌گیری شد، به هیچ عنوان مجمع اول که برگزار شد غیرقانونی نبوده است و رییس مجمع بعد از رای‌گیری این موضوع را در نظر گرفت که اگر دوباره رای‌گیری شود و تعداد رای‌ها زوج خواهد شد این مشکل به وجود خواهد آمد و به همین دلیل مجمع را یک بار دیگر برگزار کردیم با این تفاوت که رییس هیات چناران در مجمع دوم اجازه حضور را نداشت.

فتاحی عنوان کرد: همیشه در آرای زوج این مشکل را داریم و اگر  مجمع به زمان دیگری موکول می‌شد و با توجه به اینکه در این مدت هیات با  سرپرست اداره می‌شد  آسیب زیادی به این رشته در سطح استان وارد می‌شد و ورزشکاران کار سختی داشتند.

وی در خصوص این موضوع که آیا مجمع هیات اسکی ابطال خواهد شد گفت: در جایگاهی نیستم که در این خصوص تصمیم‌گیری کنم، اگر کسی اعتراضی دارد باید اعتراض خود به وزارت ورزش و جوانان ارسال کند و در آن جا دبیرخانه برگزاری مجامع در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی فرزاد فتاحی هیات هاکی خراسان رضوی رییس فدراسیون هاکی رییس هیات چناران عنوان رییس مجمع انتخابی رای دهندگان مجمع انتخاب اعضای مجمع مسعود خانی دور دوم رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه