Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@09:11:39 GMT

اختلاس کار دست دوست صمیمی سرمربی پیشین پرسپولیس داد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۱۷۲۱

اختلاس کار دست دوست صمیمی سرمربی پیشین پرسپولیس داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دادستانی عالی کرواسی چند وقت پیش زوران مامیچ دوست برانکو و برادرش را متهم به اختلاس ۱۸ میلیون دلاری از فروش بازیکنان دینامو زاگرب از جمله لوکا مودریچ به تاتنهام کرد و به همین خاطر دستگیری آن‌ها را خواستار شد.

دادستانی عالی کرواسی چند وقت پیش زوران مامیچ و برادرش را متهم به اختلاس ۱۸ میلیون دلاری از فروش بازیکنان دینامو زاگرب از جمله لوکا مودریچ به تاتنهام کرد و به همین خاطر دستگیری آن‌ها را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مامیچ از کرواسی فرار کرد. پلیس بوسنی این مربی را که به ۴ سال و ۸ ماه زندان محکوم شده است دستگیر کرد.

مامیچ و برادرش شهروند بوسنی هم هستند و به همین خاطر  فعلا قرار است که در دادگاهی مستقل دادگاهی شوند تا بعد از آن معلوم شود که آیا باید تحویل کرواسی داده شوند یا نه.

مامیچ مربی شناخته شده‌ای در فوتبال آسیا است. او سابقه مربیگری در الهلال و النصر عربستان و هم‌چنین لیگ امارات را در کارنامه دارد و رابطه بسیار خوبی هم با برانکو، سرمربی پیشین پرسپولیس دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زوران مامیچ برانکو پرسپولیس برانکو برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس زوران مامیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!