Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@20:49:20 GMT

سعید محمد: آمده ام ⁧انتخابات را ۳قطبی کنم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۲۱۵۷

سعید محمد: آمده ام ⁧انتخابات را ۳قطبی کنم

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ‌برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره‌های قبلی هم رای نیاورده اند، ‌ولی می‌آیند که تخریب کنند در مناظره ها، ‌ما آماده ایم و دست مان پر است و از همه آنان همه مطالبه داریم، زیرا هرجا بودیم وظایف مان رابه درستی انجام داده ایم، آنان باید پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سعید محمد گفت: برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره‌های قبلی هم رای نیاورده اند، ‌ولی می‌آیند که تخریب کنند.

سعید محمد⁩ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع فعالان ستاد‌های مردمی خود با بیان اینکه ‌یک ماه آینده، روز‌های بسیار پرکاری را در پیش داریم، اظهار داشت: ‌باز قصد دو قطبی سازی و ترساندن مردم از جنگ و دلار و اقتدارگرایی و … را دارند، ولی ‌عیبی ندارد، چون ‌ما آمده ایم ⁧انتخابات سه قطبی⁩ بشود.

وی با تاکید بر اینکه ‌کلمه قشر خاکستری را قبول ندارم، مردم ایران همه سفید هستند، تصریح کرد: ‌خاکستری بخشی از خواص و مسئولان اند که این وضعیت را برای مردم درست کرده اند که منجر به گوشه نشینی ملت شده است.

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ ضمن اشاره به اینکه ‌می گویند در شرایط حساس کنونی کشور به صلاح نیست جوان‌ها و چهره‌های جدید را وارد عرصه کنیم، اظهار داشت: ‌شما نگران میز‌های خودتان هستید نه انقلاب و مردم.

محمد با بیان اینکه ‌اسم مدیریت جهادی را خراب کرده اند، اظهار داشت: مردم تا می‌شنوند فکرمی کنند باز قرار است عده‌ای بدون تدبیر و اندیشه کاری راخراب کنند، ١٠ برابر استاندارد هم هزینه روی دست بیت المال بگذارید.

وی با بیان اینکه ‌مدیریت جهادی اتفاقا یعنی فکر و تدبیر مضاعف توام عمل جهادی تصریح کرد: ‌برخی اشخاص که خود را اصولگرا می‌دانند این سو آنسو از لزوم کاهش مشارکت صحبت می‌کنند. ‌وقتی، ولی جامعه سخن از مشارکت حداکثری می‌زند، شما بر چه مبنایی اظهار فضل‌های این گونه می‌کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ‌برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره‌های قبلی هم رای نیاورده اند، ‌ولی می‌آیند که تخریب کنند در مناظره ها، ‌ما آماده ایم و دست مان پر است و از همه آنان همه مطالبه داریم، زیرا هرجا بودیم وظایف مان رابه درستی انجام داده ایم، آنان باید پاسخگو باشند.

محمد با اشاره به اینکه ‌به همان میزان که با اصلاح طلبان تند و افراطی مساله داریم، منتسبان به، ولی فقیه که خلاف منویات رهبر انقلاب عمل می‌کنند را هم مضر می‌دانیم، گفت: ‌با بچه‌های جبهه انقلاب منازعه نداشته باشید هرچند ‌در ماه‌های اخیر بدنه برخی از کاندیدا‌ها با ما خیلی نامهربانی کردند، ولی ‌روز آخر ثبت نام‌ها شخصا به آقای سعید جلیلی زنگ زدم و گفتم نیاز است که به صحنه بیایید.

پربیننده ترین کدام مسئولان کشور جزیره خریده اند؟! واکنش سخنگوی شورای نگهبان به تهدیدهای احمدی نژاد کاندیداتوری رییسی غیرقانونی است؟ رقیب اصلی ابراهیم رییسی کیست؟ جنجال جدید احمدی نژاد +فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد