Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه‌کشی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا دقایقی پیش انجام و مهلا مومن‌زاده نخستین نماینده تکواندو کشورمان در این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور 84  تکواندوکار از 28 کشور از فردا (جمعه – 31 اردیبهشت‌ماه) به مدت دو روز و به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار می‌شود تا تکلیف 16 تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را بدست می‌آورند، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلا مومن زاده در وزن 49- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن 57- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

فردا (جمعه – 31 اردیبهشت‌ماه) و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان 49- و 67- کیلوگرم زنان و 68- و 80- کیلوگرم مردان انجام می شود که مهلا مومن زاده به عنوان اولین نماینده کشورمان به شیاپ‌چانگ می‌رود.

براساس قرعه‌کشی انجام شده مهلا مومن‌زاده نایب قهرمان جهان  ابتدا پس از یک دور استراحت باید با برنده رقابت  نماینده فلسطین و امارات مبارزه کند و پس از آن در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از نمایندگان لبنان، سوریه یا چین تایپه می‌رود؛ مهلا با شکست رقیب خود در این مرحله و راهیابی به فینال می‌تواند سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را بدست آورند.

روز شنبه – یکم خردادماه و در روز دوم، رقابت‌های اوزان 57- و 67+ کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

صفرپور: برای اولین بار می‌خواهیم دو سهمیه را کسب کنیم/ امیدوارم بازیکنان ما کمترین اشتباه را داشته باشند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو بانوان تکواندو ایران تکواندو مهلا مومن زاده تیم ملی تکواندو بانوان تکواندو ایران تکواندو مهلا مومن زاده کسب سهمیه المپیک مهلا مومن زاده المپیک توکیو رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد