Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@16:55:05 GMT

مسابقات کشتی جام تختی | آزادکاران برتر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۲۶۵۱

فینال بازی های کشتی آزاد جام تختی برگزار شد.

نفرات برتر مسابقات کشتی آزاد جام تختی معرفی شدند.

به گزارش طرفداری، چهل و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی از ساعت 10 صبح امروز (پنج شنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران در حال برگزاری است که امشب با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

نتایج دیدارهای فینال به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: علی قلی زادگان، برنده 8 - نادر حاج آقا نیا 6

61 کیلوگرم: رحمان عموزاد، برنده 3- محمد رمضان پور 1

65 کیلوگرم: ابوالفضل حاجی پور، برنده 4- پیمان بیابانی  2

70 کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری، برنده 2 - فرهاد نوری 1

74 کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور، برنده 5-  جمال خدابنده لو 1

79 کیلوگرم: بهمن تیموری، برنده 3 - حمیدرضا زرین پیکر صفر

86 کیلوگرم: هادی وفائی پور، برنده 7 – علی منصوری 6

92 کیلوگرم: ارشک محبی، برنده 6 -  احمد بذری  4

97 کیلوگرم: مجتبی گلیج، برنده 7 – دانیال شریعتی نیا صفر

125 کیلوگرم: عباس فروتن، برنده 5 - یداله محبی 1

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی برترین های قرن با محمدرضا مهدوی: تکلیف هافبک دفاعی معلوم است، آس آسیا، سلطان کریم باقری! جلسه کمیته انضباطی سرخابی ها ساعت 9:30 صبح | شادی آل کثیر از دستور کار خارج شد مهدی طارمی طبق معمول درخشید! | یک خبر کاملا تکراری از پرتغال کریستیانو رونالدو: نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم جانلوییجی بوفون و فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر کیه زا!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی