Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:54:58 GMT

فوتبال قم باید به پولسازی برسد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۲۸۷۰

فوتبال قم باید به پولسازی برسد

ایسنا/قم کاندیدای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان قم گفت: ورزش و علی‌الخصوص فوتبال باید پول‌ساز باشد و وابسته به هیچ صنعت و اسپانسری نباشد.

حمیدرضاعالمی امروز پس از ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال قم در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بسیار دوست دارم که تجربیات خود را که در دوران جوانی‌ونوجوانی گذراندم، به نسل جدید منتقل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما با توجه به شرایطی که امروزه در جامعه ما حاکم است قشر جوان ما آن‌چنان که شایسته است شرایط را برای ورزش کردن و به خصوص رشته فوتبال مهیا نمی‌بینند.

نامزد انتخابات هیئت فوتبال استان ادامه داد: اگر نگاه مدیریتی و نوین را در ورزش و علی‌الخصوص فوتبال ایجاد نکنیم قطعا اگر از معادن طلا هم برای تامین هزینه های ورزش استفاده کنیم کم خواهد بود.

وی افزود: ما باید نگرش نوین و مدیریت جدید صنعتی را در رشته‌های مختلف ورزش خصوصا فوتبال پیاده کنیم و فوتبال را با یک نگاه حرفه‌ای ودقیق ببینیم که خودش بتواند روی پایش بایستد و پولساز باشد.

عالمی با اشاره به علت کاندیداتوری خود تصریح کرد: ابتدا به اصرار پیشکسوتان این رشته ورزشی به من تکلیف شد و همچنین احساس دینی که نسبت به استان قم دارم باعث شد قدم در این عرصه بگذارم و امیدوارم بتوانم با ایجاد یک پل ارتباطی بین مراکز صنعتی استان قم و مراکز آکادمیک دانشگاهی با محیط ورزش فوتبال یک پتانسیل و ظرفیت در قالب یک تعامل گروهی ایجاد کنم.

وی افزود: از همه مهم تر این است که به قهر پیشکسوتان عرصه ورزش که روزی در کنار هم جوانی خود راسپری کرده اند پایان دهیم، تا همه در کنار هم با ایجاد یک شرایط دوستانه و استفاده از تجربیات پیشکسوتان که از سرمایه‌های انسانی استان قم به شمار می‌روند بتوانیم فوتبال استان قم را به سطوح بالاتر برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی انتخابات استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است

شهاب شهبازی اظهار کرد: طرح سند آمایش سرزمین در حوزه ورزش در نقاط مختلف کشور یکی از موضوعات اساسی در وزارت ورزش و جوانان است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین و اجرای سند آمایش سرزمین ورزش در راستای ایجاد عدالت ورزشی در نقاط مختلف کشور است، ابراز کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به تکمیل و تدوین اجرای این سند در راستای تقویت و ایجاد زیرساخت های ورزشی متناسب با رشته های ورزشی پرطرفدار و با استعداد مناطق مختلف دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، عینیت بخشی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق"ورزش قوی، ایران قوی" است، گفت: در این سند، تمام اماکن ورزشی، تفریحی، باشگاه ها و زیرساخت های مربوط به حوزه ورزش و رشته های روزشی با استعداد و پرطرفدار هر منطقه شناسایی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شهبازی ضرورت تجمیع و استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها و اماکن ورزشی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به منظور افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در بودجه و اعتبارات را از دیگر مزایای تدوین سند آمایش سرزمین ورزش استان برشمرد و گفت: در این سند همچنین رشته‌های ورزشی مستعد هر منطقه شناسایی و برای تقویت این رشته های برنامه ریزی می شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این سند در واقع یک سیاستگذاری واحد در حوزه ورزش و اعتبارات ورزشی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس یک وحدت رویه برای ذینفعان(ورزشکاران) در راستای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و همکانی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد