Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@22:42:25 GMT

کاباک در یورو ۲۰۲۰ باعث خوشحالی شالکه می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۱۰۳

کاباک در یورو ۲۰۲۰ باعث خوشحالی شالکه می شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شالکه که به دسته دوم بوندس لیگا ژرمن ها سقوط کرد، درگیر مشکلات مالی است.

این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی «اوژان کاباک» ترکیه ای را به لیورپول قرض داد. در قراردادی که با تیم انگلیسی امضاکرد، حق ترانسفر قطعی این بازیکن را در تابستان برای تیم لیگ برتری قائل شد.

اما در روزهای اخیر گزارش شده لیورپول به علت محدودیت های مالی، امکان خرید کاباک را ندارد و به خاطر داشتن قراردادی تا ۲۰۲۴، این ملی پوش ترکیه ایی موظف است تا به شالکه بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باشگاه آلمانی امیدوار بود تا با ماندن کاباک در لیورپول و امضای قراردادی قطعی، پولی کسب کند تا بتواند برای بازگشت به دسته اول در تابستان سازماندهی کند.

این خواسته تا به اینجا تحقق نیافته است. اما مطبوعات آلمان گزارش کردند امید سران شالکه به درخشش احتمالی این بازیکن در رقابت های یورو ۲۰۲۰ با تیم ترکیه است.

اگر این بازیکن بتواند خوب ظاهر شود، آنوقت مورد توجه تیم های زیادی قرارخواهد گرفت و شالکه نیز بخشی از بودجه مورد نظرش را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد

همه چیز برای انتقال استعداد فوتبال آرژانتین به رئال مادرید آماده به نظر می رسد.

طرفداری | باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت از رقابت برای جذب پدیده ۱۶ ساله آرژانتین و ریورپلاته، فرانکو ماستانتونو خارج شود. این بازیکن توجه تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و بند فسخ او 45 میلیون یورو گزارش شده است؛ بندی که در 10 روز پایانی پنجره نقل و انتقالات به 50 میلیون یورو افزایش می یابد.

به گزارش مارکا، بارسلونا ماستانتونو را زیر نظر داشت و طبق گزارش ها او مشتاق بود برای آنها بازی کند، اما مشکلات مالی این باشگاه به این معنی بود که آنها باید هرگونه امضایی را تا فصل آینده به تعویق می انداختند. به نظر نمی رسد که طرف آرژانتینی علاقه ای به صبر کردن داشته باشد و در نتیجه، بارسا از کورس خارج شد‌.

رئال مادرید دلیل این امر است. لوس بلانکوس از علاقه باشگاه های اروپایی  به این بازیکن نوجوان مطلع هستند و برای پیشی گرفتن از تیم هایی مانند بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی برای جذب ماستانتوئنو اقدام کرده اند. همانطور که در اوایل این هفته گزارش شد، مدیر رئال مادرید، خوزه آنخل سانچز با ریورپلاته تماس گرفته و خونی کالافات، استعدادیاب ارشد باشگاه، با ماستانتونو صحبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!