Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام عاقل‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای غزه و فلسطین و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: مراجعات مردمی به دفتر نماینده ولی فقیه در استان زیاد است که برخی از امورات این عزیزان را از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف همچون کمیته امداد دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: یک‌هزار و 200 نامه از طریق دفتر در مورد تقاضاهای مردمی به کمیته امداد امام خمینی در استان ارسال شده است.

وی افزود: افراد نیازمندی که به دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان مراجعه می‌کردند قریب به اتفاق از حمایت‌های کمیته امداد قدردانی می‌کردند و این نشان از عمق توجه این نهاد به جامعه هدف به واسطه وجود مدیران و کادر توانمند و دلسوز بوده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حریص‌بودن در کمک به مردم به ویژه قشر نیازمند باید همواره مورد توجه تک‌تک مسئولان و مدیران در نظام اسلامی قرار گیرد.

عاقل‌زاده با بیان اینکه حریص بودن در کمک به نیازمندان که مقام معظم رهبری از آنها به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب نام می‌برند باید مبنا و ملاک حرکت همه ما باشد، اذعان داشت: حریص بودن در خدمت به این قشر که اکثر قریب به اتفاق جامعه هدف کمیته امداد را تشکیل می‌دهند همواره مشاهده شده است و با وجود محدودیت‌های اعتباری گام‌های خوبی در این مسیر برداشته شد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی که در یکی از نهادهای حمایتی داشتند فرمودند «ما باید در ایران اسلامی به نحوی عمل کنیم که مردم و مستضعفین لذت و شیرنی زندگی در نظام اسلامی بچشند».

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: یکی از نهادهایی که در راستای این کلام رهبری کار می‌کند و زحمت می‌کشد کمیته امداد است.

عاقل‌زاده خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب آرزو کردند زمانی برسد که دیگر نیاز نباشد کمیته امداد نیازهای جامعه را مرتفع کند و خود مردم بتوانند تمام نیازهایشان را تامین کنند.

وی از شیخی‌زاده به عنوان یک نیروی مومن، متدین با روحیه جهادی نام برد و گفت: اینکه نیروی انقلابی دیگر مدیریت این نهاد را در دست می‌گیرد خوشحالیم و امیدواریم در ادامه مسیر مدیرکل قبلی بتواند گام‌های اساسی در مسیر خدمت به مردم بردارد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: تودیع و معارفه کردستان نماینده ولی فقیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود