Web Analytics Made Easy - Statcounter



پدیده در خانه موفق شد شاگردان امیر قلعه نویی را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس دو تیم گل گهر سیرجان و پدیده مشهد در ورزشگاه خانگی خود به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مهدی رحمتی در این دیدار با گل رضا یزدان دوست موفق شدند گل گهر سیرجان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب گل گهر: مهرداد بشاگردی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، مرتضی تبریزی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، فرشید باقری، احمد زنده روح و گادوین منشا

سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمدعرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، مهرداد بایرامی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، احسان حسینی، امیرحسین جعفری و امیرحسین جعفری

سرمربی پدیده: مهدی رحمتی

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی