Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:14:59 GMT

اجتماع خودجوش مردم انزلی در حمایت از نهضت مقاومت فلسطین

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۱۶۳

اجتماع خودجوش مردم انزلی در حمایت از نهضت مقاومت فلسطین

حجت الاسلام اکبرحسینی با بیان اینکه دفاع از اسلام و ملتهای مظلوم مرز نمی شناسد گفت: استکبار جهانی بداند که به پاسداشت خونهای پاک شهدایمان که در دفاع از اسلام و ملتهای مظلوم جهان جان خود را فدا کردند محکم ایستاده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «میرشمس اکبر حسینی» شامگاه امشب( پنجشنبه، 30 اردیبهشت) در اجتماع خودجوش مردم انزلی که در دفتر نمایندگی وزارت خارجه انزلی برگزار شد اظهارکرد: صهیونیسم و استکبار جهانی و بعضی از ایادی آنها از این حرکتهای اسلامی که کفر و صیهونیست باید نابود شود، می ترسند و برای آنکه شرایط را مدیریت کنند و به اصطلاح خود قدرت برتر را داشته باشند، این حرکتهای وحشیانه را طراحی و برنامه ریزی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انزلی سازمان ملل را سازمان دول خواند و تصریح کرد: این سازمان برای تعدادی از دولت ها طراحی شده و حرکت هایی که در این سازمان صورت می گیرد به نفع این کشورهاست و این خوی استکباری و تقابل با ملتها را به اشکال مختلف، هدفمند و برنامه ریزی شده به پیش می برند.

 

وی تاکید کرد: استکبار می خواهد به اصطلاح کدخدای منطقه باشد و این کار را با حمایت از اسرائیل، این غده سرطانی که دست به قتل عام کودکان و پیر و جوان می زند نشان داده است. 

 

اکبرحسینی اظهارکرد: دشمنان اسلام و انقلاب با انواع توطئه ها می خواستند انقلاب ما را ساقط کنند، چون باور دارند که نظام جمهوری اسلامی ایران محور حرکتهای بیداری اسلامی و محور جریان مقاومت است.

 

وی افزود: امروز کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا می خواهند در دل مسلمانان رعب و ترس ایجاد کنند ولی به حول قوه الهی ملت های مسلمان کاملا صحنه ها را شناسایی کردند و نمی گذارند، ترسی ایجاد شود و جبهه مقاومت همچنان محکم ایستادگی می کند.

 

حجت الاسلام اکبرحسینی بیان کرد: طراحی جبهه مقاومت بر آزادسازی قدس شریف است و استوار به این هدف که خیلی دور نیست، دست می یابد و به زودی وعده الهی که خون مظلوم گریبان ظالم را می گیرد محقق خواهد شد.

 

وی انتفاضه چهارم را انتفاضه موشک اعلام و خاطرنشان کرد: صیهونیست ها هیچ گاه تصور نمی کردند که جبهه مقاومت به آنجایی برسد که به نقاط امن آنها مانند شمال حیفا موشک بالستیک اصابت کند. آنها بدانند که هنوز قدرت جبهه مقاومت صد درصد وارد نشده است.

 

در این مراسم امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه انزلی و فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی حضور داشتند.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از مردم فلسطین برای حمایت از مردم غزه جبهه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم

به نقل از رسانه‌های عربی، مقاومت اسلامی بحرین امروز (شنبه) از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد و با صدور بیانیه‌ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی (۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم