Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و باشت به صورت تمام مکانیزه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عباس رسولی» امروز (۳۰ اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سایر شعب در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت نیمه مکانیزه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات تمام مکانیزه، همه فرایندهای انتخابات از جمله احراز هویت رای دهندگان، اخذ رای، شمارش آرا و تجمیع نهایی به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

 

وی یادآور شد: در انتخابات نیمه مکانیزه در همه شعب استان کهگیلویه و بویراحمد به جزء سه شهر اعلام شده، فقط فرایندهای احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی بوده و فرایندهای اخذ رای و شمارش آرا و تجمیع به صورت دستی و کاغذی انجام می شود.

 

رسولی گفت: شرایط برگزاری انتخابات تمام مکانیزه از نظر زیرساخت های فنی و مخابراتی در تمامی شهرهای استان فراهم بوده و همه شهرها از جانب ستاد انتخابات استان به وزارت کشور اعلام شد.
 

 

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تصمیم گیری که توسط وزارت کشور و هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام شد، سه شهر یاسوج، دوگنبدان و باشت به منظور انجام انتخابات تمام مکانیزه تعیین شدند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات الکترونیکی کهگیلویه و بویراحمد احراز هویت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات تمام تمام مکانیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد. این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا یکم تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد. آدرس دبیرخانه استانی: استان کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج، بلوار سی‌متری معاد، شاهد ۱۱، پلاک هشت، تلفن: ۰۷۴۳۳۳۳۸۵۲۶ _ ۰۹۱۲۸۹۲۲۵۳۸ و شماره ایتا جهت دریافت آثار: ۰۹۱۷۵۱۵۷۱۰۴ اعلام شد.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود