Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@05:26:32 GMT

جنجال در فینال سنگین وزن ، اعتراض محبی به داوران 

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۳۴۶

جنجال در فینال سنگین وزن ، اعتراض محبی به داوران 

خبرورزشی –  این رقابتها در حالی دقایقی دیگر به پایان می رسد که با انجام دیدارهای فینال ، تکلیف نفرات اول و قهرمان اوزان دهگانه مشخص شده و دیدارهای رده بندی و دیدار ویژه میان نفرات دوم همه اوزان با نفرات سوم مشترکی که مغلوب قهرمان اوزان خود شده اند نیز باید برگزار شد تا تکلیف همه نفرات و اوزان روشن شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخلاف دیدارهای کشتی فرنگی که فقط ۳ کشتی گیر قرقیزستان مهمان خارجی رقابتها بودند ، در کشتی آزاد ۹ کشتی گیر گرجستانی با نمایندگان کشورمان سرشاخ شدند.

یکی از اتفاقات و حوادث روز پایانی چهل و یکمین دوره مسابقات جام جهان پهلوان تختی جنجال و اعتراض در فینال ۱۲۵ کیلو بود . 

درخلال برگزاری فینال سنگین وزن و در همان دقیقه نخست مسابقه ، در حالی که محبی ۱ _ صفر جلو بود ، در یک فعل و انفعال یداله محبی از ناحیه ابرو و عباس فروتن از ناحیه سر مصدوم و دچار خونریزی شدند. 

پزشکان سالن به مداوای هر دو کشتی گیر مصدوم پرداخته و بعد از بانداژ آنها را برای ادامه مسابقه روی تشک فرستادند . اما محبی معتقد بود که زمان استراحت پزشکی فروتن بیشتر از ۴ دقیقه شده و داوران باید کشتی را به نفع او خاتمه می دادند . در ادامه کشتی این فروتن بود که با خاک کردن حریف ۴ _ جلو افتاد و بعد از بازبینی فیلم مسابقه ، اعتراض محبی به خارج شدن پای فروتن نیر رد شد تا امتیاز پنجم هم نصیب فروتن شد تا این دیدار ۵ _۱ به نفع جوان بابلی خاتمه یابد . 

 اما محبی همچنان به داوران اعتراض داشت که زمان استراحت پزشکی فروتن بیش از ۴ دقیقه بوده وبه کادرفنی نیز معترض بود که چرا برای المپیک به او شانس حضور در انتخابی را نداده اند . 

در حالی که محبی بسیار عصبانی بود ، چندین بار عباس فروتن را که برای دست دادن و گفتن خسنه نباشی پایان مسابقه نزد او رفت را کنار زده و حتی نمیخواست روی سکوی نفرات برتر سنگین وزن برود که وساطت و پادرمیانی داود رخش خورشید مربی تیم ملی ، جنجال و اعتراضات به پایان رسید و محبی به رغم ناراحتی روی سکوی قهرمانی رفت سمت راست فروتن ،نفر اول سنگین وزن ایستاد .

 نتایج دیدارهای فینال اوزان دهگانه به این شرح است:

۵۷ کیلو: علی قلی زادگان، برنده ۸ – نادر حاج آقا نیا ۶

۶۱ کیلو: رحمان عموزاد، برنده ۳- محمد رمضان پور ۱

۶۵ کیلو: ابوالفضل حاجی پور، برنده ۴- پیمان بیابانی  ۲

۷۰ کیلو: محمدمهدی یگانه جعفری، برنده ۲ – فرهاد نوری ۱

۷۴ کیلو: محمدصادق فیروزپور، برنده ۵-  جمال خدابنده لو ۱

۷۹ کیلو: بهمن تیموری، برنده ۳ – حمیدرضا زرین پیکر صفر

۸۶ کیلو: هادی وفائی پور، برنده ۷ – علی منصوری ۶

۹۲ کیلو: ارشک محبی، برنده ۶ –  احمد بذری  ۴

۹۷ کیلو: مجتبی گلیج، برنده ۷ – دانیال شریعتی نیا صفر

۱۲۵ کیلو: عباس فروتن، برنده ۵ – یداله محبی ۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد جام تختی کشتی آزاد کشتی فرنگی سنگین وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند