Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -در هفته بیست‌و پنجم لیگ دسته اول جام آزادگان تیم شاهین شهرداری بوشهر در بازی خانگی مقابل بادران تهران در دقیقه ۴ +۹۰ به گل برتری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، تیم شاهین شهرداری بوشهر شامگاه پنجشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول جام آزادگان میزبان تیم بادران تهران در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین بوشهر در این  دیدار با ترکیب، ایمان صادقی هستجه، علی گودرزی، علی حمودی،  امین شجاعیان، رضا صدری رشخوار، حمید رضا دیوسالار، میلاد صارمی، امید سام کن، امیر حسین موسی‌زاده، محمد جواد جلالی و حسین نخودکار

و تیم بادران تهران با ترکیب،  محمد رستمی لیچاهی،  حسین شاوردی،  میر مهدی قریشی، پیمان نامور، ایمان اکبری، داوود رجبی زودانی، احسان پیرهادی، فرزاد طیبی‌پور،  امیر زلیکانی تلاوکی، و مرتضی خراسانی وارد میدان شدند.

در نیمه نخست این بازی دو تیم حملات گسترده‌ای بر روی دروازه‌ها تدارک دیدند که تیم بادران تهران در دقیقه 10 بازی احسان پیرهادی توانست دروازه شاهین بوشهر را باز کند.

در ادامه این نیمه در دقیقه 42  علی گودرزی مهاجم شاهین بوشهر توانست با گل زیبای خود بازی را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم تیم شاهین شهرداری بوشهر در دقایق پایانی به گل برتری رسید. این گل در دقیقه 4+90 توسط حمید رضا دیوسالار به ثمر رسید.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| «شاهین بوشهر» چگونه در مقابل «شهرداری آستارا» به برتری دست رسید؟شاهین بوشهر در جایگاه هفتم جدول لیگ دسته اول فوتبال قرار گرفتلیگ دسته یک فوتبال| شاهین بوشهر در برابر تیم خوشه طلایی ساوه به برتری دست یافت

شاهینی‌ها در این دیدار پیروز میدان شدند و سه امتیاز بازی را از آن خود کردند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر با این پیروزی 36 امتیاز شد و در رده هشتم جدول دسته اول جام آزادگان قرار گرفت.

تیم بادران تهران هم با 41 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/190

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شاهین شهرداری بوشهر تیم بادران تهران لیگ دسته اول شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد