Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:18:32 GMT

کمپین ⁧‫«موتورسوارخوب‬⁩» مورد استقبال مردم قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۴۱۳

کمپین ⁧‫«موتورسوارخوب‬⁩» مورد استقبال مردم قرار گرفت

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران گفت: امید داریم که خانواده‌ها همکاری کنند و به اعضای موتورسوار خود یادآوری کنند که کلاه ایمنی و رعایت مسائل دیگر، مستقیماً با جان خودشان سروکار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی دانشور در توئیتر خود نوشت:

"‏تجربه‌ی پرفورمنس‌ها و اجراهای خیابونی در کمپین ⁧‫موتورسوارخوب‬⁩ هرچند مورد استقبال مردم بود، اما هنوز امید داریم که خانواده‌ها هم همکاری کنند و به اعضای موتورسوارشون یادآوری کنند که مثلاً کلاه ایمنی و رعایت مسائل دیگه، مستقیماً با جون خودشون سروکار داره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش به بچه‌هاشون فکر کنند. "

کد خبر 495028

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش شهروندی موتورسواران کلاه ایمنی خانواده تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آمریکا و اسرائیل دو روی یک سکه
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی