Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:11:59 GMT

تیر دروازه یار خوبی برای فجر بود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۶۱۳

تیر دروازه یار خوبی برای فجر بود

ایسنا/فارس به رغم تنش های بسیاری که در دیدار نمایندگان فارس و خوزستان رخ داد، سرمربی تیم استقلال ملاثانی همه چیز را خوب و طبیعی توصیف و از سه توپی که بازیکنانش به تیر دروازه فجر کوبیدند به عنوان بدشانسی و عامل شکست یاد و از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

این تیم خوزستانی عصر پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت در ورزشگاه پارس شیراز میهمان فجرسپاسی بود و با وجود اینکه نماینده شیراز دقایق زیادی از مسابقه را با ۱۰ نفر بازی کرد، نتوانست امتیازی را با خود به شهر کوچک ملاثانی ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم استقلال ملاثانی پس از بازی در گفت و گو با ایسنا به تیم فجرسپاسی  بابت کسب پیروزی تبریک گفت و افزود : تبریک ویژه تر را باید به تیم خودم بگویم که جانانه جنگیدند. ما فوتبال خوبی بازی کردیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود. تیر دروازه، دروازه بان خوبی برای تیم فجرسپاسی بود وگرنه ما می توانستیم با پیروزی به شهرمان برگردیم.

ابراهیم اشکش درباره کیفیت داوری مسابقه گفت : داور مسابقه قضاوت مطلوبی داشت و ما نسبت به ایشان معترض نیستیم. فقط شاید یکی دو صحنه با اعتراض ما مواجه شد که امیدوارم همان ها را هم ما اشتباه کرده باشیم و حق با داور بوده باشد.

وی افزود : ما دوست داریم در ادامه مسیر پرتوان و با انگیزه جلو برویم، چون می خواهیم پرچمدار خوبی برای استان خوزستان، شهرستان باوی و شهر ملاثانی باشیم.

به گزارش ایسنا، این مسابقه با تنش های زیادی بین نیمکت نشینان دو تیم همراه بود و به نظر می رسید مساله خاصی بین کادر فنی تیم ها رخ داده باشد، اما اشکش این فرضیه رد کرده و می گوید : این رفتارهایی که دیدید در ذات فوتبال است. در حین مسابقه دو تیم روی نیمکت هم ممکن است با هم بجنگند و کری بخوانند، اما خوشبختانه این بار نه قبل از بازی و نه پس از بازی، هیچ مساله خاصی برایمان پیش نیامد. من باید از مسئولان تیم فجرسپاسی و میزبانی خوبی که انجام دادند تشکر و برایشان در ادامه راه، آرزوی موفقیت کنم.

به گزارش ایسنا، تیم استقلال ملاثانی که در سه بازی گذشته خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور به پیروزی رسیده بود، با این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماند و در رتبه دهم جدول قرار گرفت. این تیم در هفته بیست و ششم رقابت ها، در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف خوشه طلایی ساوه خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ملاثانی تیم فوتبال فجر سپاسی ورزشگاه پارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تصمیمات مهم داور دیدار نساجی - پرسپولیس را تأیید کرد.

نادر جعفری درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس که به برتری 2 بر یک پرسپولیس انجامید، صحبت کرد.

نادر جعفری به تسنیم گفت:

با توجه به قضاوت‌های بین‌المللی، بنیادی‌فر به اعتمادبه‌نفس مطلوبی رسیده است و مسابقه را به‌خوبی کنترل کرد.

وی در مورد اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه خاطرنشان کرد:

هر دو کارت رفیعی کاملاً درست بود. هافبک پرسپولیس اخطار اول را به‌خاطر بی‌پروایی دریافت کرد و کارت زرد دوم او به دلیل قطع حمله مؤثر حریف بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره برخورد توپ به دست مدافع نساجی در دقیقه 47 در محوطه جریمه این تیم تصریح کرد:

به نظرم این صحنه اصلاً خطا نبود. داور در یک صحنه تا دروازه پرسپولیس جلو رفت و بابت اتلاف وقت به علیرضا بیرانوند تذکر داد. اگر دروازه‌بان وقت تلف می‌کند، باید به او کارت زرد نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد