Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم عزیزی گفت: مسئولیت در نظام اسلامی به معنای اربابی و رعیتی نیست، بلکه مسئولین خدمتگذار مردم هستند و نگاه مدیران در نظام اسلامی باید اعتقادی و بارویکردی مردمی و عدالت محور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در آیین بوستان فرهنگ و هنر زرقان که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به روز افتتاح شهرداری زرقان در اردیبهشت ماه گفت: امروز بنابه ثبت تاریخ روز افتتاح شهرداری در شهر زرقان است که به مردم این شهر تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مکتب اسلام و نظام اسلامی تفاوت وژه ای مدیریت و مسئولیت با سایر نظام ها وجود دارد؛ بسیاری از مکاتب سیاسی دنیا براساس یک چارچوب قانونی و ایدئولوژیک مادی گرایانه سعی میکنند نسبت به عموم مردم کار کنند.    عزیزی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی این باور را داریم که مسئولین برای خدمت و رسیدگی حل مشکلات مردم پای به عرصه خدمت می گذارند، اظهار داشت: مسئولیت در نظام اسلامی به معنای اربابی و رعیتی نیست، بلکه مسئولین خدمتگذار مردم هستند و نگاه مدیران در نظام اسلامی باید اعتقادی و بارویکردی مردمی و عدالت محور باشد.    بنابه عقیده نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ویژگی خدمت در نظام اسلامی صادقانه، مردمی، اعتقادی و برگرفته از اندیشه دینی است که اقدامات اینچنینی موجب عنایت الهی خواهد شد.   وی تصریح کرد: خدمت صادقانه،  برکت و پیشرفت را برای دستگاه اجرایی و مردم به ارمغان می آورد؛ عملکرد مدیران، مسئولین و نمایندگان در تمامی نهاد ها، بر مبنای این اعتقادات هستند و این رویکرد اعتقادی را منحصر به آموزه دینی را باید قدر بدانیم.   عزیزی با بیان اینکه هرچه در جهت عمران و آبادانی و پیشرفت تلاش کنیم، ذخیره الهی خواهد بود اضافه کرد: زمانی حسرت خواهیم خورد که چرا فرصت ها را ازدست داده ایم و خدمت بیشتر نداشته ایم.   رئیس مجمع نمایندگان فارس با اشاره به اینکه ارتباط و پاسخگویی به مردم یک تکلیف است و مردم زرقان در طول سالیان طولانی خدمات بزرگی را به اسلام و ایران داشته اند، خاطرنشان کرد: مردم زرقان کارنامه درخشانی در دوران پیروزی انقلاب تا کنون داشته اند؛ نظام اسلامی قدر این حضور و تلاش را بیشتر باید بداند.   وی ارتقا زرقان از بخش به شهرستان را اقدامی خوب تلقی کرد و گفت: همدلی و هماهنگی یکپارچگی دستگاه های اجرایی در این شهرستان ستودنی است و خوشحالیم که مردم زرقان همکاری لازم را دارند.   نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: انتخابات امر بسیار مهم بوده و انتخاب یعنی حق تعیین سرنوشت است؛ کرونا ویروس ما را دچار مشکل کرده اما باید بپذیریم که در انتخابات برای تعیین سرنوشت خودمان باید وارد میدان شویم و در ۲۸ خرداد برای انتخابات رئیس جمهوری باایمان، انقلابی و کارآمد به پای صندوق های رای بیاییم.   به گفته عزیزی، تلاش کنیم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در موضوع پارلمان محلی نیز افراد کارآمد انتخاب شوند.    رئیس مجمع نمایندگان تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند سرنوشت ساز باشد و زمینه آبادانی و پیشرفت کشور را فراهم نماید.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جامعه اسلامی مهندسین درخصوص فهرست منتخب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیانیه ای را صادر کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند.

جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از:

احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901277

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان