Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@08:43:40 GMT

مادر نیروهای مسلح استان فارس درگذشت +عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۳۶۲۱

مادر نیروهای مسلح استان فارس درگذشت +عکس

ننه اله پس از عمری مجاهدت و جهاد در راه انقلاب، کشور، استان و شهرستان به دیار حق شتافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، پیشکسوت ناجا، شیر زن انقلابی شهرستان کازرون آسمانی شد و به برادر شهیدش سردار حاج موسی رضازاده پیوست.

جواهر رضازاده یا همان ننه اله از بدو انقلاب و پس از پیروزی انقلاب، داوطلبانه و جهادی وارد عرصه مبارزه و یاری رساندن فرزندان انقلاب در سپاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مبارزه با منافقین خانم، دستگیری، نگهداری، ارشاد و هدایت آنان بخشی از مجاهدت‌های این خواهر سردار شهید حاج موسی رضازاده است.       این شیرزن بدرستی و در حقیقت برای پاسداران، بسیجیان، کمیته‌ای‌ها، انتظامی‌ها و در یک کلام نیروهای مسلح مادری کرد و بر عهدش تا زنده بود وفادار ماند.   وی تفسیر واژه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود.   انتهای پیام/ط/ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ساعاتی پیش پیشکسوت ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان، سردار رشید اسلام و یادگار ۸ سال دفاع مقدس ، همرزم سرلشکر شهید علی هاشمی ، مرد اخلاق و دیانت سردار سید عباس موسوی به ملکوت اعلی پیوست.

زنده یاد موسوی از جانبازان و خاندان شهدا بود. ایشان مدتی پیش بدلیل تشدید عوارض شیمیایی و نیز مشکلات ریوی در بیمارستان بستری بود اما با گذشت چند هفته جان به جان آفرین تسلیم و به برادر شهیدش پیوست.

برابر اعلام رسمی ، مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت شاخص ورزش خوزستان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت راس ساعت ۴ عصر از مسجد امام حسین فرهنگ شهر بطرف آرامستان بهشت آباد برگزار خواهدشد.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران این ضایعه را به جمعه فوتبال کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان شکیبایی مسالت دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900250

دیگر خبرها

  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود