Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید باجلان معاون اداری - مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در راستای پویش ایران همدل ۳ و برگزاری پویش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان، ۴ هزار و ۳۶۰ آشپزخانه در سراسر کشور راه اندازی شد که این تعداد نسبت به سال گذشته ۱۲۵ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۱۶۶ هزار و ۳۸۰ نفر به صورت داوطلب و افتخاری در این مدت در این طرح شرکت کردند، گفت:۲۰ میلیون و ۱۹۱ هزار پرس غذای گرم در کل کشور در ماه رمضان توزیع شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد رشد داشت.

باجلان با بیان اینکه ارزش ریالی غذا‌های توزیع شده در مجموع ۵۲۵ میلیارد تومان بوده است، گفت: در ماه رمضان امسال ۴ میلیون و ۱۶۳ هزار افطاری ساده در کل کشور توزیع شد که ارزش ریالی افطاری‌های ساده توزیع شده ۴۶ میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون اداری - مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: همچنین ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار بسته غذایی و معیشتی توزیع شد که ارزش ریالی آن ۷۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

باجلان بیان کرد: جمع کل ارزش ریالی طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده ۱۲۹۲ میلیارد تومان برآورد شده که هزینه‌کرد‌های موجود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۲۳ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

واریز ۵٠٠ هزار تومان به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد
افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰/ امداد الکترونیک در سال آینده محقق می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطعام مهدوی آشپزخانه امداد میلیارد تومان ارزش ریالی توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان از توزیع ۴ هزار و ۲۶۵ سری جهیزیه بین نوعروسان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

جلال شیخ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، گفت: ترویج گسترش فرهنگ ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار یکی از اهداف نهاد کمیته امداد است.

او با اشاره به طرح‌های مختلف کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان اضافه کرد: این نهاد با مشارکت خیرّان و کمک به نوعروسان زمینه‌های سبک زندگی ساده را فراهم کرده‌است.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان اعلام کرد: 4 هزار و 265 سری جهیزیه با مبلغ 127 میلیارد تومان بین مددجویان این استان در سال 1402 توزیع شده‌است.

شیخ‌پور بیان کرد: جهیزیۀ توزیع‌شده بین نوعروسان لرستان شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی و اجاق گاز است که بین مددجویان در تمام شهرهای این استان توزیع شده‌است.

او خاطرنشان کرد: هیچ نوعروس پشت نوبتی برای دریافت جهیزیه در لرستان وجود ندارد و تلاش می‌کنیم که لوازم ضروری زندگی برای مددجویان را در امسال نیز تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) لرستان با تأکید به کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار و ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان این استان یادآور شد: 12 هزار و 585 مورد فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده‌است.

شیخ‌پور با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: 922 میلیارد تومان فرصت شغلی در سرفصل‌های کشاورزی دامپروری، صنایع‌دستی و خدمات برای مددجویان لرستان ایجاد شده‌است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی