Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اولویت های حوزه ایمنی و ایمن سازی این سازمان را در سال جاری تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز، محمود قدیری، درباره اولویت های معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حوزه ایمنی و ایمن سازی در سال جاری اظهار کرد: در حوزه ایمنی چند سالی است که حوادث ناگواری را تجربه کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: مهمترین مسئله ما ایمنی ساختمان های تجمعی، مثل مراکز خرید، فروشگاه های بزرگ، مراکز نمایش، مساجد، وزرشگاه ها، بیمارستان ها و... است که مردم به صورت اتوماتیک در این مراکز جمع می شوند. 

معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: اولویت اول ما بیمارستان ها هستند و پس از آن سایر مراکز تجمعی هستند. 

قدیری با اشاره به اولویت های ایمنی دیگر سازمان آتش نشانی تهران گفت: رسیدگی به وضعیت ساختمان های بلند مرتبه نیز یکی از مسائلی است  که باید به آن اهمیت بیشتری داد. با وجود فراهم بودن تجهیزاتی از قبیل نردبان های هیدرولیکی اما باید محدودیت های آن ها را نیز در نظر گرفت که به عنوان مثال در مدت کوتاه با یک نردبان نمی توان چندین نفر را جا به جا کرد و این خود دارای محدودیت های خاصی است. 

معاونت پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران تاکید کرد: دسته دیگر از حوادث نیز حوادث بیرون از مکان‌های سرپوشیده و برون ساختمانی است که مسئولان مرتبط باید به ایمنی پارک ها، بوستان ها، مراکز تفریحی و... توجه کنند چرا که این محدوده ها نیز دارای حوادث خاص خود هستند. 

وی گفت: امسال تمهیدات خاصی داریم که با سیستم نظام بازرسی که در سازمان فعال شده با جدیت بیشتری این موارد را پیگیری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران پیشگیری سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت غمناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد خودرو سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد و مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: این فرد در زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیاتی امدادی و آتش‌نشانان پس از رهایی به گلشن زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • فوت غم‌انگیز پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه