Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:58:25 GMT

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس محصول ریسک مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۴۴۵۹

پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس محصول ریسک مدیریتی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان، از دو پروژه عمرانی شهر بندرعباس بازدید و دستورات لازم را برای رفع موانع و پشتیبانی دستگاه های اجرایی از این پروژه ها صادر کرد.

فریدون همتی به منظور بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهر بندرعباس از بیمارستان تخصصی دندان‍‌پزشکی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.

همتی در پایان این بازدید با بیان اینکه اقدامات لازم برای رفع موانع اجرایی بیمارستان تخصصی دندان‌پزشکی که توسط بخش خصوصی اجرا شده است، از دو سال پیش با پیگیری معاونت اقتصادی استانداری انجام شده است، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه بیمارستان دندان‌پزشکی که مجهز به ۳۰ تخت بیمارستانی و دو اتاق عمل است، پیشرفت قابل قبولی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازدید از این پروژه، دستورات لازم به منظور رفع مشکلاتی مانند تسهیلات بانکی و موارد مرتبط با مسکن  وشهرسازی صادر شد و همچنین توسعه فعالیت ها و شبانه روزی کردن عملیات اجرایی ساخت نخستین بیمارستان تخصصی و شاخص جنوب کشور در حوزه دندان‌پزشکی مورد تأکید قرار گرفت.

همتی عنوان کرد: راه اندازی این بیمارستان می تواند مراجعه مردم استان برای دریافت خدمات دندان‌پزشکی به سایر استان ها را کاهش دهد که هزینه های درمان نیز به تبع آن کاهش خواهد یافت.

استاندار هرمزگان گفت: تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان با توجه به کمبود منابع اعتباری دولتی همواره مورد تأکید بوده که بیمارستان رازی به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور و متناسب با تکنولوژی روز دنیا که شهریور ۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد، یکی از این پروژه های شاخص در استان است.

وی با اشاره به بازدید میدانی از پروژه بلوار ساحلی شرق بندرعباس نیز بیان داشت: به دلیل اهمیت این پروژه، هر دو هفته، از این پروژه با همراهی مدیران مربوطه بازدید می شود و در طول هفته نیز بازرسان نامحسوس حجم کار انجام شده توسط پیمانکاران، دستگاه های اجرایی و شهرداری که کارفرمای پروژه است مورد رصد قرار می گیرد.

همتی، منایع مالی لازم برای اجرای کامل این پروژه را بیش از یک‌هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بلوار با عرض ۱۱۰ متر متشکل از چند لاین تندرو، لاین کٌندرو، دوچرخه سواری، پیاده رو ، اجرای نور پردازی و ... احداث می شود که کاری کم نظیر در حوزه پروژه های عمران شهری در کشور محسوب می شود و با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم که لاین های اصلی و فرعی این بلوار تا ۳۱ تیرماه سال جاری به اتمام برسد.

مقام عالی اجرایی استان، بلوار ساحلی شرق بندرعباس را یکی از ابرپروژه های عمران شهری برشمرد و گفت: برای اجرای این پروژه هیچ ردیف اعتباری دولتی پیش بینی نشده و به نوعی می‌توان این پروژه را محصول ریسک مدیریتی و یک تصمیم گیری استراتژیک دانست که از ابتدای دولت دوازدهم این ایده را پیگیری کردیم  و اکنون به مرحله اجرا رسیده است.

وی اضافه کرد: این پروژه، توسعه گردشگری منطقه را به همراه خواهد داشت و دسترسی مردم به سواحل بکر شرق بندرعباس را تسهیل خواهد کرد.

استاندار هرمزگان، تصریح کرد: سرمایه گذاری هایی که در ضلع شمالی و با احداث پارک ها و بوستان ها در این بلوار انجام خواهد شد، این پروژه را  به عنوان اثر ماندگار دولت دوازدهم در شهر بندرعباس ثبت خواهد کرد که با بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های لجستیکی و عمرانی چهار پیمانکار بزرگ، مهندسان، معاونت عمرانی استانداری و شهرداری بندرعباس، تلاش داریم این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد و بتواند در توسعه آینده شهر بندرعباس اثرگذار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بلوار ساحلی شرق بندرعباس شهر بندرعباس دندان پزشکی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی