Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عابدین‌زاده گفت: نشست‌های روشنگری درباره انتخابات با سخنرانی شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) بلوار ابوذر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد عابدین زاده» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه روشنگری درباره انتخابات و تبیین دلایل حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم مسجدی ها، هیئتی ها و حوزویان است، اظهار کرد: مسجد حضرت ولیعصر(عج) به همین منظور با تلاش و همکاری پایگاه بسیج حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (عج) در هر دوره از انتخابات نشست های بصیرت افزایی را با حضور شخصیت های برجسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر (عج) (واقع در تهران، بلوار ابوذر) افزود: نشست های روشنگری درباره انتخابات 1400 با سخنرانی شخصیت های سیاسی و فرهنگی همچون حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم (نماینده مجلس خبرگان رهبری)، عباس سلیمی نمین (عضو دفتر مطالعات و تدوین تاریخ معاصر ایران)، نادر طالب زاده (دبیر جشنواره فیلم عمار) و محمدحسین صفارهرندی (عضو مجمع تشخصیت مصلحت نظام) در مسجد حضرت ولی عصر(عج) برگزار می شود.

 

وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد این بار به هدف خود برای حضور حداقلی مردم در انتخابات دست یابد و وجود مشکلات اقتصادی و شیوع ویروس کرونا را حربه خود برای رسیدن به هدف شوم خود می داند که قطعاً برگزاری چنین نشست های روشنگری در مساجد، هیئت های مذهبی، مدارس علمیه و سایر مراکز دینی، فرهنگی و علمی می تواند دشمن را یک بار دیگر ناکام بگذارد.

 

عابدین زاده ادامه داد: نشست های روشنگری درباره انتخابات با جدیت و تلاش خادمان و فعالان مسجد حضرت ولی عصر(عج) به ویژه بسیجیان و هیئت امنا و واحد فرهنگی این مسجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی تاکید کرد: مسجد حضرت ولی عصر(عج) فعالیت های خود درباره انتخابات خرداد ماه 1400 را از چند ماه پیش شروع کرده است و تا یکی دو روز مانده به انتخابات نیز با جدیت دنبال می کند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مسجد تراز اسلامی فعالیت های مسجدی نشست های روشنگری مسجد حضرت ولی عصر برگزار می شود عصر عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محسن رضایی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی، گفت: به مناسبت دهه کرامت بیش از ۱۰۰ برنامه در مساجد استان برگزار خواهد شد.   وی برگزاری جشن مادران و دختران، جشن ویژه دختران، مسجد محله کرامت، مسابقه کتابخوانی، تولید و اجرا آثار و برنامه‌های هنری، طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح شنبه‌های کتاب و تولید کتاب صوتی از جمله برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی است.    رضایی با بیان اینکه ویژه برنامه پیوند «مسجد و مدرسه» نیز برگزار خواهد شد، ادامه داد: در این برنامه امام جماعت به همراه معتمدین مسجد اعم از بانوان و آقایان در نزدیک‌ترین مدرسه دخترانه برای تجلیل از دانش آموزان دختر حضور خواهند داشت.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) بهترین دختر دنیا الگوی عفاف و حجاب، زیست عفیفانه به رسم بانوی کرامت و مهربانی، شهر مقدس قم، حرم اهل بیت (ع)؛ خاستگاه انقلاب اسلامی، خدمت کریمانه، مشارکت مردمی، اقتدار ملی، امامزادگان پرچم داران جهاد تبیین و معرفت افزایی، حضرت شاهچراغ (ع) امین ولایت، عزیز برادر، مساجد تراز اسلامی خاستگاه والدین ولایی شهیدان خدایی، مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم، زمینه سازظهور منجی بشریت، ایمان و امید، نشاط معنوی در پرتو زیارت عارفانه، خاندان موسی بن جعفر (ع) الگوی خانواده ایمانی و عدالت گستری و سربلندی در پرتو مکتب رضوی اسامی روز‌های هفته کرامت است.     گفتنی است؛ دهه کرامت از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برابر با اول ذ القعده به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، شروع خواهد شد و در ادامه با مناسبت‌های روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برابر با پنجم ذی‌القعده روز بزرگداشت حضرات امامزادگان (ع)، همچنین روز چهار شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه برابر با ششم ذی القعده روز بزرگداشت مقام حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) و در پایان روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برابر با یازدهم ذی القعده سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد