Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» سخنانی را در خصوص آتش بس در نوار غزه مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: جنبش مقاومت اسلامی حماس برای هر تحولی آمادگی دارد. آنچه که در نوار غزه اتفاق افتاد یک پیروزی در برابر دشمن صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو ارشد حماس همچنین اظهار داشت: گروه های مقاومت فلسطین توانستند معادله جدیدی را در نبرد با دشمن صهیونیستی محقق سازند. جنبش حماس از طریق واسطه ها ضمانت هایی را از رژیم صهیونیستی مبنی بر توقف تجاوز به غزه و نیز دست کشیدن از اقدامات تجاوزکارانه در شیخ جراح و مسجدالاقصی، دریافت کرده است.

وی با اشاره به حمایت های «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه از گروه های مقاومت در فلسطین نیز تأکید کرد: موضع اسد در حمایت از مقاومت غافلگیرکننده نیست. طبیعی است که در این شرایط روابط میان حماس با دمشق به وضعیت سابق خود بازگردد.

پیش از این، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: ما در لبنان تحقق پیروزی در برابر دشمن صهیونیستی را به فرماندهان گروه های مقاومت و نیز عموم ملت فلسطین تبریک می گوییم. مقاومت در جریان نبرد شمشیر قدس، معادله جدیدی را به دشمن صهیونیستی تحمیل کرد.

در بیانیه مذکور همچنین تأکید شده است: این پیروزی استراتژیک تأثیر گسترده ای در آینده نبردهای منطقه خواهد داشت. جهانیان در جریان نبرد شمشیر قدس بار دیگر مشاهده کردند که اسرائیل سست تر از خانه عنکبوت است.

حزب الله در ادامه بیانیه خود آورده است: گروه های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس به همگان ثابت کردند که اسرائیل دارای شکاف ها و ضعف های فراوانی در عرصه های مختلف نظامی و امنیتی است. ما معتقدیم که طرح آزادسازی کامل فلسطین از بحر تا نهر در آینده نزدیک محقق می شود.

کد خبر 5216905 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اسامه حمدان فلسطین رژیم صهیونیستی انتفاضه رمضان 2021 نبرد شمشیر قدس مسجدالاقصی الشیخ جراح انتفاضه رمضان 2021 فلسطین نبرد شمشیر قدس رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا نوار غزه اسرائیل آتش بس روسیه عراق جنبش حماس لبنان ایران جو بایدن گروه های مقاومت دشمن صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | راهبردهای موفق حماس در نبرد با صهیونیست ها

تعداد بازدید : 5 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • ببینید | راهبردهای موفق حماس در نبرد با صهیونیست ها
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»