Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:20:24 GMT

رشیدی: استقلال هم شانس قهرمانی دارد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۴۸۶۱

رشیدی: استقلال هم شانس قهرمانی دارد

دروازه بان اسبق استقلال می گوید مسئولین این تیم باید فکری به حال مدافعان و هافبک ها برای فصل آینده بکنند.

به گزارش ورزش سه، استقلال موفق شد با نتیجه دو بر یک ذوب‌آهن را در جام حذفی شکست دهد و جزو هشت تیم صعود  کند منصور رشیدی در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: استقلال بهتر از بازی گذشته اش بود. اما طبق روال گذشته زمانی که دو بر صفر به ذوب آهن باختند  مدافعان نامطمئن، هافبک ها کم کار و فورواد ها بیکار بودند! در این بازی خدا را شکر شرایط بهتر بود و استقلال از سیستم ۲۵۳ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافعان بد نبودند گرچه مشکلاتی وجود داشت.

 

حسینی روی گلی که خورد مقصر بود ولی به نوعی اتفاق بود و باید بیشتر دقت کنند. باید مواظب توپ های ساده بود که مشکل ساز نشود. خط هافبک هم بد نبود و  مهاجمان را تحریک کرد. فوروارد ها هم کار خودشان را انجام دادند به خصوص مهدی قایدی که یک ستاره بود.


پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد سیدحسین حسینی که بعد از مدت ها بازی کرد ادامه داد: به هرحال این موضوع بستگی به سلیقه کادرفنی و سرمربی دارد. باید یک مقدار بیشتر از حسینی استفاده شود، او دروازه بان جوانی است که شایستگی هایش را نشان دادع هرچند یک زمان خیلی آماده نبود و مطمئن کار نمی کرد و مشکلاتی داشت ولی الان باید بیشتر به حسینی اهمیت دهند و او را به کار گیرند. این بازیکن هم می تواند یک رقیب خوب برای مظاهری و دروازه‌بان مطمئن برای تیمش باشد.

 


دروازه بان سابق استقلال در مورد اینکه آبی پوشان بعد از شکست مقابل ذوب آهن و پرسپولیس کمی به حاشیه رفتند و می توانند توقعات را در لیگ برآورده کنند یا خیر گفت:

 

بالاخره ۸ هفته دیگر باقی مانده و هیچ تیم مقابل تیم های صدر جدولی دست و پا بسته نیست و هزار اتفاق ممکن است بیفتد. استقلال هم شانس قهرمانی دارد. درست است که شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی بیشتر است ولی آن ها هم حریفان سختی دارند‌. حتی تیم چهارم و پنجم هم برای کسب سهمیه و صدرنشینی شانس دارند.


رشیدی در پایان افزود: برای تیم استقلال آرزوی موفقیت دارم و انشاالله که روز به روز بهتر شوند. فرهاد مجیدی باید این لیگ را هر طور شده بگذراند و سال آینده فکر اساسی برای استقلال  و مدافعان را تقویت کند و حواسش به بازیساز ها باشد. این را فقط من نمی گویم بلکه همه کارشناسان می گویند. پیشکسوتان دیگر هم می گویند خط دفاع کمی ضعف دارد و هافبک ها زیاد جنگنده نیستند و درست است ذوب آهن را دو بر یک بردند اما تعداد پاس های اشتباه واقعا سرسام آور و وحشتناک بود!

سید حسین حسینی منصور رشیدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی منصور رشیدی استقلال تهران دروازه بان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کد خبر 6094724 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟