Web Analytics Made Easy - Statcounter

6 بازیکن تیم ملی فوتبال عراق به دلیل بازی تیمشان در جام حذفی اردوی تیم ملی را ترک کردند.

اردوی تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 از هفته گذشته آغاز شد. این اردوی آماده سازی در شهر بصره در حال برگزاری است.

به گزارش طرفداری، اتفاق عجیبی در اردوی رقیب ایران روز گذشته رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الشرطه که یک بازی در جام حذفی دارد از فدراسیون فوتبال عراق درخواست کرد تا 6 بازیکن ملی پوشش اردوی تیم ملی را ترک کنند و خودشان را برای بازی جام حذفی برسانند.

با وجود مخالفت کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق اما در نهایت 6 بازیکن ملی پوش الشرطه اردو را ترک کردند. سرمربی تیم ملی عراق برای پرکردن جای خالی این بازیکنان لیستی جدید از 6 بازیکن داد تا به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران نونهال از ۱۲ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال زیر نظر پروانه کران خسروی، سرمربی در حال برگزاری است.

به همین منظور و با اعلام کادر فنی ملی پوشان امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) در یک دیدار درون اردویی از ساعت ۱۷ به مصاف تیم هیات فوتبال شمیران می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه کران خسروی سرمربی تیم فوتبال نونهالان، درخصوص آخرین وضعیت شاگردانش برای حضور در مسابقات جام کافا اظهار داشت: اردوهای تیم ملی دختران نونهالان از اسفند ۱۴۰۲ با حضور ۵۰ بازیکن از سراسر کشور آغاز شد تا در نهایت ما ۲۶ بازیکن را به اردوی فروردین و اردیبهشت دعوت کردیم. البته از این تعداد باز ریزش خواهیم داشت چون در نهایت فقط می‌توانیم ۲۰ بازیکن را به جام کافا ببریم.

وی در مورد گروه بندی ایران در رقابت‌های جام کافا گفت: رقبای سختی داریم. امسال با تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان همگروه هستیم که اتفاقا سال گذشته هم با این تیم‌ها بازی داشتیم. دوره گذشته موفق شدیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم قطعا برای حفظ این عنوان باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

کران خسروی افزود: یک بازی دوستانه در نظر گرفتیم و در این اردو هم بیشتر روی تاکتیک‌های دفاعی کار کردیم. خوشبختانه این رده سنی تاکتیک پذیر است و در رسیدن به اهداف‌مان به ما کمک زیادی می‌کند.

کد خبر 6098312

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • حمله عجیب بازیکن جنجالی استقلال به بازیکن مصدوم ذوب آهن!
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • مورد عجیب عبدالله