Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین فولاد خوزستان گفت ما باید باز هم فرصت می‌دادیم که بدهی‌های باشگاه‌ها به صفر برسد تا یک سال بدون بحران کمیته انضباطی فیفا را پشت سر بگذاریم.

مسعود رضاییان درباره رفع قانون منع ورود خارجی‌ها به فوتبال ایران از فصل آینده گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، مدیرعامل سابق فولاد خوزستان اظهار کرد:

ابتدا سوالم این است که در این مدتی که ورود بازیکن خارجی ممنوع بود چه اتفاق بدی افتاد که اکنون این قانون برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر در گذشته خودمان چه دستاورد بزرگی داشتیم که دوباره داریم به همان سمت رو می‌آوریم. مگر در گذشته چند بازیکن خیلی خوب خارجی داشتیم؟ من این رفع قانون منع ورود خارجی‌ها را اتفاق خوبی نمی‌بینم و این یک نظر شخصی است. ممکن است ۲ تا ۳ باشگاه در لیگ باشند که به یک مربی خوب یا بازیکن خوب نیاز داشته باشند اما رفع این قانون هیچ تاثیری روی تمام تیم‌های لیگ یک یا ۲ و بیش‌تر تیم‌های لیگ برتری ندارد و هیچ فرقی برای‌شان نمی‌کند چون از همان اول هم پولش را نداشتند.

او ادامه داد:

همان باشگاه‌های خوب‌مان هم که همیشه دست به دامان بازیکنان یا مربیان خارجی بوده‌اند، آیا توانسته‌اند حق و حقوق خارجی‌ها را به موقع پرداخت کنند؟ همه باشگاه‌ها در این مدت داشتند تاوان بدهکاری سال‌های قبل خودشان را به این بازیکنان می‌دادند و همچنان هم می‌دهند. در رابطه با این‌که گفته می‌شود یک صندوق برای تسویه حساب ۱۰ درصد قراردادها در فدراسیون درست می‌شود هم باید بگویم پس ۹۰ درصد باقی مانده چه می‌شود؟ باشگاه‌ها اتوماتیک ۳۰ تا۴۰ درصد قراردادها را می‌دادند و بابت باقی مانده قرارداده که به موقع پرداخت نمی‌شد چه باید کرد؟ به دلیل همین باقی مانده پول‌شان می‌رفتند و شکایت می‌کردند و کار به فیفا کشیده می‌شد.

مدیرعامل پیشین فولاد خوزستان اضافه کرد:

ما که در خصوص نداشتن بازیکن خارجی در تنگنا و مضیقه نبودیم که به سرعت این این قانون را برداشتند. ما خوشبختانه داشتیم در فوتبال ادامه می‌دادیم و مربیان ایرانی هم خیلی خوب داشتند کار می‌کردند و با این روشی که دوباره پیش خواهیم گرفت جلوی دیده شدن استعدادها را دوباره می‌گیریم. برخی از بازیکنان خارجی را که می‌خریم کیفیت لازم را ندارند و جای یک جوان ایرانی که بهتر از این بازیکن هم است را پر می‌کنند. نکته بعدی هم این است که بازیکنان کیفی خیلی خوب که می‌تواند در لیگ ما بازی کنند، واقعا انگشت شمار و کم هستند. بازیکنان باکیفیت بالا حداقل ۱۰ میلیون یورو قیمت‌شان است و ما چگونه می‌توانیم این بازیکن را خریداری کنیم؟ از کجا قرار است این بودجه را تامین کنیم؟

او با بیان این‌که هر جوری نگاه می‌کنید نمی‌شود بازیکنان با کیفیت خارجی را به لیگ‌مان بیاوریم، گفت:

اگر قیمت بازیکن پایین باشد، ممکن است کیفیتش هم پایین باشد. اگر هم بازیکن خوب بخواهیم بیاوریم قطعا هزینه هنگفتی باید بپردازیم که این کار را هم نمی‌توان انجام داد. ما باید باز هم فرصت می‌دادیم که بدهی‌ها به صفر برسد و یک سال بدون بحران کمیته اضباطی فیفا را پشت سر بگذاریم و باید قانون منع ورود خارجی‌ها یک فصل ادامه پیدا می‌کرد. البته آوردن مربی، مدرس و تمرین دهند شاید بد نباشد چون آن‌ها می‌توانند به رشد فوتبال کمک کنند اما یک بازیکنی که با قیمت بالا می‌آید و خیلی زود هم می‌رود، چه تاثیری روی فوتبال ما دارد؟ فقط باعث می‌شود دستمزد بازیکنان ایرانی هم در کنار آن‌ها بالا تر برود.

رضاییان درباره عملکرد فدراسیون فوتبال جدید بیان کرد:

در دو سه ماه نمی‌شود فدراسیون فوتبال را ارزیابی و قضاوت کرد. به هر حال شرایط تیم ملی و باشگاه‌های ما محصول عملکرد و تصمیمات گذشته است و نمی‌شود با فدراسیون جدید آن را مقایسه کرد و به جز چند انتصاب جدید هیچ کاری را از نو شروع نکردند. بعدا باید ببینیم این انتخاب‌ها خوب از آب در می‌آید یا خیر. در مجموع هنوز زود است در رابطه با عملکرد فدراسیون فوتبال صحبت کرد. تنها نکته این است که بدنه همان بدنه است و فقط آدم‌ها عوض شده‌اند و همان هیاهوها، دعواها و درگیری‌ها هنوز وجود دارد.

او در رابطه با حضور سرپرست‌ها در برخی سمت‌های فدراسیون و نبود یک جایگاه ثابت خاطرنشان کرد:

وقتی یک هرم از بالا تا پایین لرزان و بی‌ثبات باشد، ممکن است در عملکرد فدراسیون تاثیر منفی بگذارد. خیلی‌ها اصولی برنامه‌ریزی ئمی‌کنند و همه چیز موقت برنامه‌ریزی می‌شود. من به جای سرپرست می‌گویم مسوول موقت که این مسوول رفتار و برنامه‌هایش هم موقت است. البته تقصیر این مسوول هم نیست چون نمی‌داند بعدش چه می‌شود. البته به طور کلی محصول این جا به جایی‌های دولت را هم ما در ابعاد جامعه‌مان می‌بینیم. بعضی‌ها مورد تایید دولت قبل بودند و در دولت بعد ممکن است مورد تایید نباشد و این مساله روی عملکردشان تاثیر بد می‌گذارد.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منع ورود خارجی باشگاه ها خارجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، لطف‌الله بابایی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۰۷ نفر مسافر خارجی طی یک ماهه گذشته وارد مرز بیله‌سوار شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۰۳ درصدی را شاهد هستیم.

وی خروج مسافران از پایانه را ۹۵ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: طی مدت یاد شده ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار خبر داد و افزود: در یک ماهه گذشته ۸ هزار و ۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که تردد در سال گذشته ۴ هزار و ۶۲۷ نفر مسافر بوده است.

بابایی ادامه داد: تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و ۶۰۸ نفر از مرز بیله‌سوار تردد کردند که مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به تردد ۱۲ هزار و ۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه از مرز بیله‌سوار بیان کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و ۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 6094249

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت