Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته رسانه‌های ورزشی قطر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی درخواست کرد به این جنایات واکنش نشان داده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته رسانه‌های ورزشی قطر با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی از اتحادیه بین‌المللی روزنامه‌نگاران و همچنین انجمن روزنامه‌نگاران ورزشی جهان و سایر سازمان‌های رسانه‌ای بین المللی درخواست کرد به این جنایات واکنش نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه کمیته رسانه‌های ورزشی قطر آمده است: جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین موجب قتل فجیح بسیاری از زنان و کودکان توسط اشغالگران شد و صحنه‌های تأسف‌برانگیزی را رقم زد. بسیاری از شهروندان غیرنظامی در روزهای اخیر و با حملات موشکی اشغالگران به شهادت رسیده و یا مجروح شدند.

کمیته رسانه‌های ورزشی قطر علاوه بر محکوم کردن این جنایت‌ها همچنین حملات نیروهای اشغالگر به منازل، دفاتر و مراکز فعالان رسانه‌ای از جمله برج الجلاء که مقر استقرار بسیاری از خبرنگاران و دفاتر شبکه‌های مختلف تلویزیونی بوده، ایستادگی و مقاومت خبرنگاران شریف فسلطینی در تقابل با این حملات وحشیانه و تلاش برای انعکاس وقایع و مخابره اخبار و حقایق به جهان را تحسین کرد.

این کمیته از اتحادیه بین‌المللی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران جهان، انجمن بین‌المللی روزنامه‌نگاران ورزشی، انجمن آسیایی روزنامه‌نگاران و سایر نهادهای مرتبط در این حوزه درخواست می‌کند نسبت به انجام وظیفه خودشان در این شرایط اقدام کرده و بر مبنای قوانین بین‎المللی حمایت از رسانه‌ها و شهروندان غیرنظامی جنایات نیروهای اشغالگر را محکوم کنند.

رسانه قطری: مهرداد محمدی بهترین انتقال العربی بود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال قطر فدراسیون فوتبال قطر روزنامه نگاران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست نتوانستند مانع از پوشش اخبار نوار غزه به جهانیان شوند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در روز جهانی آزادی مطبوعات به نقش رسانه‌ها در پوشش اخبار نوار غزه پرداخت و گفت: نقش رسانه‌ها را در عملیات «طوفان الاقصی» ارج می‌نهیم و تأکید می‌کنیم که جنایات اشغالگران علیه روزنامه‌نگاران، واقعیت تروریستی و تجاوزگرانه اشغالگران را پنهان نخواهد کرد.

جنبش حماس افزود که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون 146 نفر از اصحاب رسانه و روزنامه‌نگاران به شهادت رسیده‌اند.

جنبش مقاومت فلسطین اظهار داشت که اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار فلسطین به جوامع عربی، اسلامی و بین‌الملل شوند و شکست خوردند.

مقاومت اسلامی فلسطین همچنین از همه نهادهای حقوق بشری خواست تخلفات و جنایات اشغالگران صهیونیستی علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی را جرم‌انگاری کنند و به رژیم اشغالگر فشار بیاورند تا جلوی این جنایت‌ها را بگیرد و از تمام ابزارهای قانونی برای محاکمه اشغالگران در دادگاه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

210 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، جنگی که به گفته سازمان ملل به قدری ویرانه از خود به جا گذاشته است که بازسازی غزه ممکن است 80 سال زمان ببرد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون 34596 نفر در غزه به شهادت رسیده و 77816 نفر نیز زخمی شده‌اند. از سوی دیگر سازمان امدادرسانی غزه نیز خبر داده است که بالغ بر پیکر 10 هزار فلسطینی زیر آوار ساختمان‌ها مانده و در سایه وجود مواد منفجره در زیر آوارها و همچنین نبود امکانات لازم، تفحص پیکر همه شهدا 3 سال طول خواهد کشید.

در این بین سازمان یونسکو نیز جایزه سالانه آزادی مطبوعات را به خبرنگاران غزه اختصاص داد و نقش آن‌ها را ستود.

روز 210 طوفان‌الاقصی|جایزه یونسکو برای خبرنگاران غزهجایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه به جهانیان شوند
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل | از بریدن سر، دست، پا و شکم و درآوردن لباس شهدا تا دفن آنها در زباله‌ و...
  • گزارش تکان‌دهنده نهاد فلسطینی از جنایات اسرائیل/ از مثله کردن شهدا تا دفن آنها در زباله‌