Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قطع مکرر آب در مناطق استان ایلام بویژه در شهرستان چوار، مشکلات عدیده‌ای را برای ساکنان این مناطق به‌وجود آورده است.

قطعی آب در روز‌های گرم تابستان امسال که با شیوع بیماری کرونا نیز همراه شده است، این مشکلات را برای ساکنان مناطق مذکور به ویژه شهرستان چوار مضاعف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مردم ساکن در شهر چوار که در هفته اخیر "سه روز به صورت کامل با قطع آب" مواجه بوده و در وضعیت فعلی نیز به صورت مقطعی از آب شرب برخوردار هستند ضمن اعلام این مشکل از مسئولان استانی در خواست برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای آب این شهر شدند.

تماس گیرندگان علاوه برقطعی آب از قطع ناگهانی آب گلایه و از مسئولان آب و فاضلاب این خواسته را دارند که حداقل قبل از آنکه آب یک شهر را قطع کنند اطلاع رسانی کنند تا شهروندان بتوانند به ذخیره آب اقدام کنند.

آنان در ادامه به این نکته اشاره و تاکید داشتند که قطعی مکرر آب در "چوار"، چرا و به چه علت؟! قطعی که سه روز به صورت مطلق بوده است.

مردم شهرستان چوار از مسئولان انتظار دارند که نسبت به حل این مشکل در شرایط موجود که گرمای تابستان و شیوع کرونا مردم را کلافه کرده است اقدام کنند.

مهدی اصلانی رئیس بازرسی استان ایلام، در واکنش به قطعی آب شهرستان چوار به پاسخگو بودن و تسریع در تامین آب این شهرستان توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید و خواهان اعزام تانکر برای تامین آب شهروندان این شهرستان شد.

او یادآورشد: در صورت تداوم این روند، موضوع به صورت جدی در دستور کار کارشناسان این سازمان قرار خواهد گرفت با خاطیان این وضعیت برخورد می‌شود.

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز با ورد به قطعی مکرر آب شهرستان چوار به تماس خود با مدیر عامل آب و فاضلاب برای تسریع در تأمین آب شهرستان چوار اشاره و گفت: به مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفتم که هرچه سریعترمشکل آب این شهرستان را حل کنید و بیش از این مردم شریف چوار با مشکل آب مواجه نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بنا به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام بزودی آب در شبکه این شهرستان قرار می‌گیرد.

فهد کمالوند فرماندار چوار نیز با اعلام نارضایتی مردم از این وضعیت خواهان تسریع در تأمین آب شهروندان ساکن در شهر چوار شد و گفت: خشک شدن بسیاری از چشمه‌های تأمین آب این شهر مشکلات عدیده برای تأمین آب مردم به وجود آورده است و در حال حاضر بسیاری از روستا‌ها و عشایر شهرستان با مشکل آب مواجه هستند.

فرماندار چوار به تأمین آب از طریق ۴ تانکر آب رسان خبر داد و بیان کرد: برای تامین آب پایدار جلسات متعدد برگزار که انشاالله نتایج آن مثبت خواهد بود.

به هرحال آب شهرستان چوار کماکان با مشکل، قطعی مکرر مواجه است و بسیاری از مسئولان و نمایندگان مردم ایلام در مجلس نیز به آن ورود، اما نکته غم انگیز موضوع آن است که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این ارتباط سکوت پیشه کرده است و در بیان علت این مشکل که تا کنون در این شهرستان سابقه نداشته است پاسخگو نیست.

مردم چوار این پیام را برای شرکت آب و فاضلاب استان ایلام دارند و آن این است که "آقایان مسئول "چوار" همچنان روز‌های بدون آب را سپری می‌کند" حداق بگوئید"قطعی مکرر آب در "چوار"، چرا و به چه علت؟!

منبع:تسنیم

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب تأمین آب آب و فاضلاب استان ایلام آب شهرستان چوار آب این شهر قطعی مکرر تأمین آب مکرر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلام آمده است: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، به علت وزش شدید باد و آسیب دیدن برق تاسیسات سد ایلام، آب مناطق حوزه سد شامل خیابان شهدا، بلوار جمهوری، خیابان رسالت، میدان میلاد، بلوار فارابی، جانبازان، رزمندگان. بلوار نماز، بلوار شهید صدوقی و مسکن مهر در ساعت آینده با کمبود و قطعی آب مواجه خواهند شد.

ضمن پوزش از شهروندان، خواهشمندیم نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز خود اقدام و شرکت آب و فاضلاب را در جهت خدمت رسانی مطلوب‌تر یاری نمایند.

کد خبر 6087249

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • وزش باد شدید در چوار ایلام
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان