Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:58:29 GMT

رونمایی از ۲ مانیتور گیمینگ جدید شرکت هوآوی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۳۸۳

رونمایی از ۲ مانیتور گیمینگ جدید شرکت هوآوی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی دو عضو جدید MateView و MateView GT خود را به خانواده محصولات میت افزود و بهتر است در نظر داشته باشید که این دو محصول اولین مانیتور‌های حرفه‌ای و گیمینگ هوآوی برای بازار مصرفی هستند که رونمایی شده است.

مانیتور‌های جدید شرکت هوآوی کیفیت تصویر بالا، اندازه بزرگ و طراحی ارگونومیک بسیار مناسبی را نسبت به سایر رقبای خود دارند و این مانیتور‌ها زاویه نمایش را برای کاربر بسیار بهبود داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

MateView و MateView GT به ترتیب در اندازه‌های ۲۸.۲ اینچی و ۳۴ اینچی قرار است به بازار عرضه شوند.

مدل MateView هوآوی بدنه باریکی با ضخامت ۹.۳ میلی‌متری دارد و نسبت صفحه به بدنه این دستگاه ۹۴ درصد و وضوح آن +۴ K معادل ۲۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است، اما مدل MateView GT هوآوی ۹۸ درصد طیف رنگی DCI-P۳ را پوشش می‌دهد و می‌تواند از چشم‌ها در برابر نور آبی محافظت بسیار خوبی کند.

آخرین جزئیات از 2 مانیتور جدید شرکت هوآوی

هواوی MateView با پشتیبانی از حالت Desktop Mode به کاربر اجازه می‌دهد ظرف چند ثانیه تلفن هوشمند خود را به کامپیوتر تبدیل کند و شرکت هوآوی در این مانیتور دو بلندگوی پرقدرت ۵ W نیز برای کاربران قرار داده تا بدون نیاز به بلندگوی خارجی، صدای مورد نیاز افراد را با قدرت و کیفیت خوبی فراهم کند.

بیشتر بخوانید

آیفون در سال آینده با ظاهری عجیب به بازار می آید! + جزئیات

این مانیتور از عمق رنگی ۱۰ بیتی، ۱.۰۷ میلیارد رنگ و HDR۴۰۰ با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت قرار است پشتیبانی کند و نمایشگر چهار میکروفن داخلی، دو درگاه USB-A، دو درگاه USB-C، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک درگاه MiniDP و یک رابط HDMI نیز دارد و MateView می‌تواند از طریق درگاه USB-C خروجی ۶۵ واتی هم داشته باشد.

مانیتور MateView جی‌تی این شرکت اولین مانیتور گیمینگ هوآوی است که نمایشگری ۳۴ اینچی با خمیدگی ۱۵۰۰ R دارد و از پنل ۳ K با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی استفاده می‌کند و کنتراست این مانیتور ۴۰۰۰:۱ است و از چشم در برابر نور آبی محافظت می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت هوآوی شرکت هوآوی مانیتور گیمینگ شرکت هوآوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد

امروز ٨ اردیبهشت ماه ١٤٠٣شرکت خودروسازی چینی چری با همکاری شرکت AiMOGA ربات مورنین را در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، این ربات چری، «مورنین» (Mornine) نام دارد و وظیفه آن بهبود خدمات در نمایندگی‌های فروش برند چری است که می تواند تمامی اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار دهد و در مراحل بعدی تبدیل به دستیار انسان‌ها در انجام کارهای روزانه و راهنمای کتابخانه ها باشد. 

این ربات در مرحله نخست در چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت اما قرار است به کشورهای دیگر نیز فروخته شود.

در حال حاضر زبان این ربات انگلیسی است که در آینده زبان های دیگر هم به آن اضافه خواهد شد.


انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • رونمایی از محصولات دانش بنیان کشاورزی در مشهد