Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی از آغاز ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از ۱۳ اردیبهشت ماه امسال خبر داد و گفت: ثبت نام تا ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد و تاکنون۲۴۳ نفر در استان ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام موسی موسوی با اشاره به اینکه فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت لغایت ۱۴ خرداد ماه و صرفا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است و این زمان تمدید نخواهد شد، گفت: این مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن کریم ،اذان، دعا خوانی،همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می شود و فقط و یژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است.

 

وی ادامه داد: آمار ثبت‌نام کنندگان استان زنجان در مسابقات سراسری قرآن کریم 243 نفر است که طبق آمار از شهرستان ابهر 23 نفر، از شهرستان زنجان 96 نفر، از شهرستان ایجرود سه نفر، از شهرستان خدابنده 82 نفر، از شهرستان خرمدره  13 نفر، سلطانیه چهار نفر، طارم 19 نفر و ماهنشان سه نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.

 

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: به احتمال زیاد مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های لازم از طرق مختلف به کلیه اعضای جامعه قرآنی استان زنجان صورت خواهد گرفت و علاوه بر آن از همه برادران و خواهران قرآنی استان درخواست دارم تا اطلاع رسانی لازم را به دوستان خود و محافل قرآنی انجام دهند تا به لطف خدا شاهد شرکت نفرات بیشتری در این مسابقات باشیم و در نتیجه هم شور و نشاط بیشتری در جامعه قرآنی ایجاد خواهد شد و هم کیفیت برگزاری مسابقات بهتر شود.

 

 

 

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه استان زنجان مسابقات قرآن کریم مسابقات قرآن استان زنجان قرآن کریم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران