Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب‌اول در نخستین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: برگزاری نشست‌های این کارگروه به صورت ماهیانه مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که برای بخش پژوهش در سیستان و بلوچستان متصور هستیم ۲ موضوع مهم در این نشست مطرح شد که ارائه گزارش عملکردی از اعتبارات بند «ز» تبصره ۹ قانون بودجه پارسال مربوط به سهم پژوهش در استان، از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستور کار دوم که حائز اهمیت است افزود: در خصوص بند «ح» تبصره ۹ قانون بودجه سال ۹۹ که در سال ۱۴۰۰ به بند «و» تبصره ۹ تبدیل شده و استفاده از ۴۰ درصد هزینه امور پژوهشی شرکت‌ها، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت است که ظرفیت بسیار خوبی محسوب می‌شود و دانشگاه‌ها می‌توانند از این محل برای امور پژوهشی که در راستای سیاست‌های آمایش استان هستند عناوین پژوهشی را در جهت حل مشکلات ارائه کنند.

کد خبر 5216984

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بودجه پژوهشی زاهدان انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا فلسطین بوشهر آمار کرونا جنبش ازما اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا زلزله گرگان کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایسنا،پس از باران‌های سیل‌آسا چند هفته اخیر در استان سیستان و بلوچستان و فروکش کردن آب در بیشتر مناطق، ساکنان روستا‌های آسیب دیده با خسارات پس از سیل از جمله بسته بودن راه‌های ارتباطی، آب گرفتگی منازل و غیر قابل استفاده شدن وسایل خانه دست و پنجه نرم می‌کنند؛ روستای پزم تیاب از توابع بخش مرکزی کنارک این استان، یکی از مناطقی است که هنوز با تبعات سیل دست و پنجه نرم می‌کند.

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد