Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:52:42 GMT

مقاومت مدیرعامل استقلال در اجرای مصوبه هیات مدیره

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۵۰۵

با گذشت بیش از دو هفته از مصوبه هیات استقلال در خصوص آکادمی این باشگاه، مدیرعامل آبی ها آن را اجرایی نکرده است.

هیات مدیره باشگاه استقلال بیش از دو هفته پیش مصوبه‌ای را با ۳ رای از ۴ رای به تصویب رساند مبنی بر کنار رفتن ناصر فریاد شیران مدیر آکادمی این باشگاه و این مصوبه بلافاصله بعد از تایید به منظور اجرا در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفت که با گذشت دو هفته از تصویب این مصوبه، هنوز اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در این مصوبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دلایل خودشان را برای تصویب آن داشته‌اند و به جز اسماعیل خلیل زاده، دیگر اعضای هیات مدیره زیر آن را امضا کرده تا با ۳ رای از ۴ رای به تصویب رسیده و لازم‌الاجرا شود.

بعد از گذشت چیزی در حدود دو هفته از تصویب این مصوبه، احمد مددی آن را اجرایی نکرده تا علیرغم مخالفت هیات مدیره استقلال، مدیریت آکادمی این باشگاه کماکان بر عهده فریاد شیران باشد.

ناصر فریاد شیران بعد از مدیرعاملی مددی در استقلال در حالی با حکم وی جانشین سعید مراغه چیان در آکادمی استقلال شد که سابقه‌ای در این تیم نداشت و به همین دلیل این انتخاب از روز اول با انتقاد برخی از پیشکسوتان استقلال همراه بود.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر مهدی افضلی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با تایید خبر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی این باشگاه گفت: شامگاه چهارشنبه جلسه هیات مدیره برگزار و طی آن تصمیم بر برکناری علی خطیر گرفته شد.

وی ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره فرشید سمیعی تا انتخاب مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست اداره باشگاه را برعهده خواهد داشت. این تصمیم جمعی بود تا سمیعی عهده دار باشگاه شود.

افضلی با اشاره به وضعیت علی خطیر گفت: وی پس از برکناری از مدیرعاملی باشگاه دیگر سمتی در استقلال نخواهد داشت.

کد خبر 848850 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران