Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آ اس مدعی شد، ستاره ولزی رئال مادرید با پایان قراردادش با این تیم از فوتبال خداحافظی می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ اس، وقتی رئال مادرید و گرت بیل در آغاز فصل جاری راه هایشان را از هم جدا کردند، هر دو طرف دلایل خوبی برای این کار داشتند. سران رئال مادرید می خواستند هزینه های تیم را کم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(گرت بیل سالانه 30 میلیون یورو دستمزد می گیرد) تا در شرایط شیوع کرونا و بحران مالی باشگاه به تیم کمک شود و مهاجم ولزی نیز می خواست در سال منتهی به مسابقات یورو، بیشتر در ترکیب ثابت باشد و به میدان برود.

بیل شروع خوبی در تاتنهام نداشت و مصدومیت او را از میادین دور نگه داشت و تا هفته بیست و چهارم طول کشید تا این بازیکن در دو بازی پیاپی به میدان برود. او برای جلوگیری از مصدومیت مجدد برنامه ای ویژه داشت ک طی آن بیش از سه روز در هفته تمرین نمی کرد و یک جلسه آن هم اختصاص به ریکاوری داشت. ضمن این که به ادعای آ اس، گرت بیل دوست نداشته در تقویم فشرده لیگ برتر، هفته ای سه بار به میدان برود. در حقیقت به ندرت شاهد حضور بیل در ترکیب تاتنهام در هفته هایی بودیم که بازی ها فشرده بود و در حالی که تاتنهام این بازیکن را به خدمت گرفته بود تا ستاره تیم در بازی های حساس باشد اما درخشش بیل در مسابقات این فصل در بازی های نه چندان مهم بود.

این چیزی است که رایان میسن، مربی موقت تاتنهام هم به آن اعتراف کرد و گفت گرت بیل هر وقت خودش بخواهد خوب بازی می کند.  بنا به ادعای آ اس، ستاره ولزی به هم تیمی هایش در تاتنهام گفته است که می خواهد برای مسابقات یورو آماده باشد و بازی های خوبش را در این تورنمنت انجام دهد و بعد قصد دارد به رئال مادرید برگردد تا فصل آخر قراردادش با این تیم را سپری کند و سپس از فوتبال بازنشست شود.

با پایان قرارداد بیل با رئال مادرید، این بازیکن 33 ساله خواهد بود و به نظر می رسد در آن زمان دیگر تمایلی به تجربه یک چالش جدید ندارد. باید منتظر ماند و دید آیا او واقعا در سال 2022 کفش هایش را می آویزد یا نه اما در حال حاضر تمرکز این بازیکن روی مسابقات یورو پیش رو است.

اخبار داغ 

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو / اعترافاتش دروغ است + فیلم گفتگوی اختصاصی جادوگر، سلطان را پشت سر گذاشت / نتایج تیم منتخب قرن (7) فیلمی که هواداران پرسپولیس رو کردند؛ چرا شجاعیان محروم نشد؟ بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی پانزدهم؛ پایان افسانه شکست ناپذیری پرسپولیس با معجزه حجازی برادر پل پوگبا: امیدوارم بارسلونا برادرم را به خدمت بگیرد وضعیت درختچه بونسای آاس رم پس از حمله پدر اسکاماکا به کمپ تمرینی باشگاه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پنجشنبه شب در دیداری معوقه از رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به یک پیروزی مهم در این بازی دست پیدا کند.

این تیم در حال حاضر با دو بازی کمتر تنها هفت امتیاز با استون ویلا که در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته فاصله دارد و در صورتی که بتواند در این دو بازی به پیروزی برسد می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده امیدوار باشد.

پوستکوگلو دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حساس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط تیم: خوب نیست. ما چند مصدوم داشته‌ایم. ورنر از ناحیه همسترینگ احساس درد دارد و با توجه به اینکه تنها دو یا سه هفته از ادامه لیگ مانده، این فصل را از دست داده است. بنویس از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شد و تا پایان فصل باید مشغول درمان باشد.

خطا روی ویکاریو: فکر می‌کنم که او متوجه شده است که چالشی در این زمینه وجود دارد. این چیزیست که حتی من هم با آن درگیر هستم چون دیشب دیدار لیگ قهرمانان را دیدم و خطایی روی دروازه‌بان انجام شد که بلافاصله اعلام شد. سعی می‌کنیم این موضوع را روشن کنیم.

نظم رومرو پس از اخراج برابر چلسی: من تا به حال ده‌ها بار صحنه‌ای که او به خاطرش اخراج شد را دیده‌ام، شاید او به خاطر کسی که هست تاوان سنگین پرداخت کرد. من در تمام طول سال هیچ مشکلی با نظم و انضباطش نداشتم. ما در آن بازی شروع خوبی داشتیم و بسیار خوب پیش رفتیم. من مشکلی با این اتفاق نداشته‌ام. اگر این موضوع پیش از این هم رخ داده، تحت هدایت من چنین چیزی نبوده است. او امسال فوق العاده بود.

نشانه‌های پیشرفت: قطعا می‌توان این نشانه‌ها را به وضوح دید. 20 از 20. صددرصد.

دیگر خبرها

  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست