Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکرده باند بزرگ شرارت‌های جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مهرستان دستگیر شد.

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان مهرستان، مخفیگاه شرور تحت تعقیب و سرکرده باند بزرگ شرارت‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان در یکی از روستاهای شهرستان مذکور شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، چندین مورد سرقت مسلحانه، قدرت نمایی و حمل سلاح گرم، مشارکت در قتل، شرارت، قاچاق مواد مخدر و موارد متعدد زور گیری و راه بندی از جمله سوابق کیفیری این شرور است./مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور