Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلیام و هری، فرزندان ولیعهد انگلیس روز پنجشنبه در بیانیه‌هایی شدیداللحن از شبکه «بی بی سی» و رسانه‌های این کشور به دلیل «رفتار غیراخلاقی» با مادرشان در دهه ۱۹۹۰ انتقاد کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این بیانیه پس از آن صادر شد که در گزارش اخیر شبکه «بی بی سی» درباره مصاحبه سال 1995 مارتین بشیر، خبرنگار این شبکه با شاهزاده دایانا، مادر ویلیام و هری، از «رفتار حقه آمیز» این خبرنگار برای انجام این مصاحبه سخن گفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه «بی بی سی» ماه نوامبر با تحقیق درباره شرایط انجام مصاحبه مارتین بشیر با شاهزاده دایانا موافقت کرده بود.

به گزارش یورونیوز، چارلز اسپنسر، برادر دایانا پیش از این ادعا کرده بود که مارتین بشیر برای متقاعد کردن خواهرش به مصاحبه جنجالی سال 1995 به استفاده از اسناد تقلبی و روش های «غیراخلاقی» متوسل شده بود.

دایانا در سال 1995 در مصاحبه با مارتین بشیر که از برنامه «پانوراما» در شبکه «بی بی سی» پخش شد در مورد زندگی مشترکش با شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا گفت: «در این ازدواج سه نفر حضور داشتند، کمی زیادی شلوغ بود.»

اشاره دایانا به رابطه همسرش با کاملیا پارکربولز، همسر کنونی شاهزاده چارلز بود.

ویلیام، دومین وارث سلطنت انگلیس در بیانیه روز پنجشنبه خود نوشته است: «روش حقه آمیزی که برای انجام این مصاحبه به کار گرفته شد در آنچه مادرم به زبان آورد تاثیر داشت.»

هری نیز در بیانیه خود گفته است که «فرهنگ سوءاستفاده و استفاده از روش های غیراخلاقی در نهایت جان او [شاهزاده دایانا] را گرفت.»

مادر ویلیام و هری در سال 1997 در جریان یک حادثه رانندگی در پاریس کشته شد. گروهی از عکاسان رسانه ها در زمان حادثه در حال تعقیب خودروی شاهزاده دایانا بودند. عروس ملکه بریتانیا یک سال پیش از مرگ از شاهزاده چارلز طلاق گرفته بود.

شبکه «بی بی سی» در واکنش به گزارش تحقیق درباره مصاحبه مارتین بشیر با دایانا در نامه ای به اعضای خانواده سلطنتی از آنها عذرخواهی کرده است. مارتین بشیر که تا هفته پیش یکی از سردبیران بخش خبری «بی بی سی» بود نیز به «دلایل پزشکی» که عوارض ناشی از ابتلا به بیماری «کووید 19» گزارش شده است از سمت خود کنار رفت.

کرونا در اروپا| از اختلاف بر سر طرح گواهی واکسیناسیون تا دردسرهای شیوع ویروس هندی در انگلیسروسیه اقدامات کشتی نظامی انگلیسی در دریای سیاه را زیر نظر داردفروشگاه زنجیره‌ای انگلیس با قدمت 240 سال تعطیل شدافشاگری «رحمت الله نبیل» از نقش انگلیس در معاملات پنهانی افغانستان و پاکستان


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شاهزاده دایانا بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین