Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمدرضا زارع در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که در محوطه باز مجتمع مخابراتی امام حسین (ع) به مناسبت هفته جهانی ارتباطات برگزارشد اظهارداشت: به مناسبت هفته ارتباطات 68پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان با اعتباری بالغ بر 341 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است که طرحهای یاد شده درحوزه همراه اول شامل  تاسیس 5 سایت BTS تلفن همراه ،18 تکنولوژی و افزایش تکنولوژی در12 سایت BTS موجود می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : طبق روال سالهای گذشته اتحادیه بین المللی مخابرات به مناسبت روز جهانی مخابرات شعار امسال را با عنوان "سرعت بخشی به تحول دیجیتال در زمان تهدید " نامگذاری کرده است که امیدواریم بتوانیم در جهت این شعار گامهای موثری برای مردم استان برداریم.

این مسئول ادامه داد : اهمیت ارتباطات به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا برکسی پوشیده نیست و ارتباطات در این شرایط خاص به خوبی به بشر کمک کرده و مردم و جوامع مختلف را در زندگی وکسب و کارکمک رسان بوده است .

زارع وبا  اشاره به  فعالیت 150مرکز مخابراتی در استان گفت : عملکرد  یکساله این شرکت درحوزه تلفن ثابت 20هزار شماره است و در شاخص ارتباطی تلفن ثابت در حال حاضر بالغ بر691 هزار شماره با ضریب نفوذ  43/9 درصد در استان مشغول به کار است که رتبه سوم این شاخص در سطح کشورهستیم.

مدیر مخابرات منطقه یزد یکی از شاخص های مهم  مخابرات را اینترنت خانگی و تجاری بیان کرد  و در خصوص شبکه دیتای استان افزود : در حال حاضر 218 سایت دیتا در سطح استان  با 186 هزار پورت تجهیزات منصوبه مشغول به ارائه سرویس می باشد .

وی خاطر نشان ساخت : در بحث تلفن همراه در حال حاضر بیش از یک میلیون و 776 هزار خط داریم که حدود یک میلیون و 412 هزار خط آن اعتباری و بیش از 363 هزار خط آن دائمی است.

زارع با اشاره به پروژه توسعه فاز هشت تلفن همراه در سطح استان گفت: در این پروژه که از سال گذشته آغاز شده نصب و راه انداری 60 سایت در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 48 سایت آن نصب و راه اندازی شده است.

زارع با اشاره  به پروژه ارتقا تکنولوژی 20 سایت روستایی که از محل  اعتبارات USO انجام می شود افزود : با ارتقا تکنولوژی سایت این روستا ها به نسل 3G ، امکان بهره مندی ساکنان این روستاها به اینترنت پرسرعت فراهم می شود

این مسئول محورهای اصلی برنامه ها ی مخابرات استان را در سال جاری شامل تکمیل فاز 8 همراه اول استان تا شهریور 1400 در قالب 60سایت همراه اول ،ادامه اجرای طرح های فیبر درمنزل ای دی اس ال برای مشترکان ، حفظ و ارتقای  کیفی سرویس مخابراتی ، طرح های فیبر در منزل  و پاسخگوی به مشترکان درجهت ارتقاء کیفی خدمات ذکر کرد

وی درخصوص تششعات امواج موبایل برزندگی مردم گفت : براساس مستندات قابل ارائه شده به مردم، امواج ساطع شده از تجهیزات موبایل که دارای استانداردهای جهانی هستند   اندازه گیری شده و دربدترین حالت دراستان یک چهلم استاندارد تعیین شده که جای نگرانی  ووجود ندارد.

مدیر مخابرات منطقه یزد ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای توسعه خدمات و زیرساخت های مخابراتی انجام می دهیم ولی با توجه به افزایش هزینه تجهیزات فنی و حقوق نیروی انسانی و ثابت ماندن درآمد مخابرات در سال های گذشته، از مسئولان عالی کشور خواهان نگاه ویژه به این مقوله و  افزایش تعرفه ها در جهت توسعه زیر ساخت ها برای ارائه خدمات مطلوبی تر به مردم هستیم

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طرح ها ی مخابراتی هفته ارتباطات توسعه مخابراتی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی