Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه امیرکبیر نحوه پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه برای سال ۱۴۰۰ و زمان ثبت نام برای شرکت در مرحله مصاحبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران) ضمن رعایت کلیه ضوابط و شرایط آیین نامه‌های سازمان سنجش آموزش کشور و مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ از بین داوطلبان معرفی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری تخصصی  می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پذیرش دانشجو بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش کشور، سوابق تحصیلی (آموزشی و پژوهشی) و مصاحبه در رشته‌های ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی کاربردی، مهندسی هسته ای، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی معدن، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی نساجی، مهندسی هوافضا، مهندسی دریا، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی، مهندسی نفت در تهران و پردیس ماهشهر به صورت ورودی از نوع روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان صورت می‌پذیرد.



مراحل پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلیتکنیک تهران) در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

کلیه داوطلبان که در انتخاب رشته گرایش محل سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر را انتخاب کرده اند، در صورت دارا بودن حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه صنعتی امیرکبیر (بر اساس نمره تراز نهایی داوطلب مطابق کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور)، ضروری است وارد سامانه الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر (سامت) شده و اطلاعات خود را وارد کند.

 

این داوطلبان لازم است تا روز جمعه هفتم خرداد ماه به سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه ثبت نام دوره دکتری سال ۱۴۰۰ مراجعه و کلیه اطلاعات و سوابق شخصی، آموزشی، پژوهشی، تدریس، اشتغال و. همچنین رشته / گرایش/ محل‌های مورد نظر خود را طبق راهنمای مربوطه وارد سامانه کنند. برای ورود به سامانه اینجا کلیک کنید.

با توجه به محدود لازم بین ثبت نام، تشکیل پرونده و مصاحبه، مهلت ثبت نام و ورود اطلاعات در سامانه تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. در صورت عدم ورود اطلاعات و قطعی کردن آن در سامانه، از داوطلب مصاحبه به عمل نمی‌آید.

انتخاب هر تعداد رشته گرایش مطابق با انتخاب‌های انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور بلامانع است، ولی توصیه می‌شود که هر داوطلب بیش از دو رشته گرایش را انتخاب کند.  برای هر رشته گرایش انتخاب نوع ورود روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان نیز باید مطابق انتخاب‌های انجام شده در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور باشد. لازم است هر داوطلب، صرف نظر از نوع ورود (روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان) فقط یک هزینه برای ثبت نام پرداخت کند.


داوطلبان دعوت شده به مصاحبه لازم است هزینه ثبت نام (بررسی مدارک و انجام مصاحبه) را در این مقطع زمانی و از طریق سامانه آزمون دکتری پرداخت و رسید آن را همراه با مدارک خود ارسال کند. هزینه ثبت نام برای هر رشته گرایش بر اساس مصوبه هیات امناء انشگاه مبلغ هشتاد هزار تومان است.


برگزاری مصاحبه تخصصی


کلیه دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی که در سامانه ثبت نام این دانشگاه ثبت نام کرده اند. جهت اطلاع از زمان دقیق و نحوه برگزاری مصاحبه تخصصی به سایت دانشکده مربوطه مراجعه کنند. بازه زمان مصاحبه این دانشگاه از روز دوشنبه مورخ ۱۷ لغایت ۲۰ خرداد ماه است.


پس از انجام مصاحبه تخصصی با کلیه دعوت شدگان و بررسی دقیق سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان مذکور. نتایج بر اساس نمره آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، سوابق آموزشی ۱۰ درصد نمره سوابق پژوهشی ۱۰ درصد و نمره مصاحبه ۳۰ درصد محاسبه و به سازمان سنجش اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر آزمون دکتری سازمان سنجش مصاحبه دکتری تحصیلات تکمیلی دانشگاه دانشگاه صنعتی امیرکبیر سازمان سنجش آموزش کشور دانشجوی دکتری مصاحبه تخصصی رشته گرایش بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور