Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@17:12:21 GMT

شناسایی و دستگیری ۱۲۱ مالخر و سارق در البرز

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۸۲۲

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ عباسعلی محمدیان افزود: همانگونه که پیش از این وعده داده بودیم اقدامات پلیس استان علیه مجرمان بی امان و تعطیل بردار نخواهد بود.
وی اضافه کرد: به همین منظور طی ۷۲ ساعت گذشته مرحله دیگری از اقدامات پلیس علیه سارقان و مجرمان در البرز که منتج به دستگیری ۱۲۱ نفر سارق و مالخر در قالب ۳۹ باند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدیان با بیان اینکه سرقت به عنف، خودرو، تهدید، سرقت های مسلحانه، منزل و قطعات خوردو از جمله اقدامات این افراد دستگیر شده است خاطر نشان کرد: پلیس پیش از دستگیری ابتدا محل های اختفا این افراد را شناسایی و طی ۷۲ ساعت گذشته اقدام به دستگیری آنها صورت گرفته و با توجه به اینکه دلایل پلیس کافی است راهی به جز اقرار ندارند.
وی ادامه داد: پلیس استان به مسایل اشرافیت کامل داشته و ابتدا حرکات سارقان تحت نظر و اقدامات آنها شناسایی و سپس اقدام به دستگیری می کند.
فرمانده انتظامی البرز در ادامه با بیان اینکه سارقان با هر پوشش و شکلی که اقدام به انجام جرمی بکنند پلیس توانایی رصد و شناسایی آنها را دارد افزود: مجازات بسیار سنگینی در انتظار این افراد است به گونه ای که کوچکترین تخفیفی برای آنها قائل نخواهیم شد، تمام مرخصی، تخفیف و عفو از این مجرمان در استان برداشته شده است.
وی از مردم خواست افراد مشکوک که تحت عنوان مامور به در منازل یا محل کار آنان مراجعه می کنند به مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز مالخر سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۲۶ سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این افراد به ۳۹ فقره سرقت اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در راستای برخورد با سارقان مغازه، طرح مبارزه با سرقت به مدت 3 روز در سطح استان خراسان جنوبی با بهره گیری و استفاده حداکثری از امکانات و تجهیزات فنی پلیس اجرایی شد. 

وی بیان کرد: ماموران در این طرح با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی، 26 سارق را در سطح استان خراسان جنوبی شناسایی و در عملیاتی آنها را دستگیر کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: بر اساس تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده سارقان به 39 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

صادقی با تاکید بر رعایت اصول و نکات پیشگیری از سرقت توسط مردم، خاطرنشان کرد: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد. 

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی نیز از کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ یدالله دهقان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از  تریلی، مقدار 30 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش 12  میلیارد ریال کشف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر  کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

دهقان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه 096300 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور