Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:42:44 GMT

روزبه چشمی از ام‌صلال جدا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۸۶۴

روزبه چشمی از ام‌صلال جدا شد

مدافع سابق استقلال و لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر به حضورش در این کشور ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی پس از اینکه تصمیم به جدایی از استقلال در پایان کار و حذف آبی‌ها از فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا گرفت، یک سال اخیر را در ام‌صلال قطر سپری کرد و پس از فصل خوبی که همراه با این تیم تجربه کرد، تصمیم به جدایی گرفت تا راهی تیم جدیدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چشمی از هفته چهارم لیگ ستارگان قطر به ترکیب ام‌صلال اضافه شد و پس از آن در تمام مسابقات فصل ۲۱-۲۰۲۰ به میدان رفت که البته در هفته پایانی بخاطر اینکه بقای تیمش قطعی شده بود و یک دیدار دیگر در جام ستارگان(حذفی) داشتند، استراحت کرد.

 

مدافع سابق استقلال پس از انجام ۱۸ بازی در فصل اخیر لیگ ستارگان و دو بازی در جام ستارگان قطر که همراه با نمایش خوب او در خط دفاعی ام‌صلال همراه بود، با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شد که پس از انجام مذاکرات، پیشنهادات ارائه شده در سه مرحله را نپذیرفت و تصمیم به جدایی گرفت.

 

با وجود اینکه گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر بازگشت او به ایران و استقلال طی روزهای اخیر مطرح شده، اما روزبه همچنان در قطر حضور دارد، در حال انجام مذاکره با سه باشگاه خواهانش است و طی روزهای آینده با یکی از این تیم ها به توافق می‌رسد و پس از آن به ایران برمی‌گردد.

 

آنچه که درباره تیم آینده روزبه چشمی وجود دارد، این است که او قطعا فصل آینده در ایران توپ نخواهد زد و به دلیل پیشنهادات و مذاکرات خوبی که در روزهای اخیر داشته، سال آینده را هم در لیگ ستارگان قطر آغاز می کند.

قطر ام صلال روزبه چشمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر ام صلال روزبه چشمی ستارگان قطر لیگ ستارگان روزبه چشمی ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم) نقض حکم اعدام بابک زنجانی با تائید و موافقت رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)

دیگر خبرها

  • با التهاب چشم، ناشی از حساسیت چه کنیم‌؟
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • حرمون؛ چشمی که کور شد + فیلم
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز