Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،استاندار هرمزگان از پیگیری مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در اجرای طرح‌های پرورش ماهی در هرمزگان خبر داد.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان روز دوشنبه در تهران به همراه دکتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار هرمزگان پس از این دیدار، عنوان کرد: در این نشست تامین منابع لازم توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای احداث امکانات تولید بچه ماهی از مولدهای بومی و وارداتی جهت تامین بچه ماهی مورد نیاز مزارع پرورش ماهی استان هرمزگان، مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شد در این راستا طی دو هفته، تفاهم‌نامه ای آماده و گزارش اقدامات در جلسه‌ای ارائه و بررسی شود.

استاندار هرمزگان افزود: پرورش ماهی یکی از ظرفیت‌های مهم برای اشتغال‌زایی و صادرات در هرمزگان است که مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توسعه این صنعت بسیار مؤثر خواهد بود.

همتی اظهارکرد: ساماندهی زمین های متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بندرعباس در راستای احداث زیرساخت ها و طرح‌های امور خیریه از دیگر مواردی بود که مطرح و پیگیری شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرورش میگو میگو ستاد فرمان امام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استاندار هرمزگان پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان

مدیر کل شیلات گلستان گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ تن قزل آلا از این مزارع برداشت شود.

اسماعیل جباری افزود: تاکنون ۵ هزار تن مجوز پرورش ماهی در قفس در استان صادر شده است و تاکنون هفتاد قفس یا همان مزرعه پرورش در دریا مستقر شدند.

او گفت: تلاش می‌کنیم امسال میزان پرورش ماهی در این طرح به هزار تن افزایش یابد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی استاندار گلستان نیز در مراسم آغاز برداشت ماهی قزل آلا در قفس گفت: بازگشایی خلیج گرگان سبب شده گلستان به این ظرفیت دست یابد.

ایری نماینده کردکوی، گمیشان، بندرترکمن و بندرگز در مجلس نیز خواستار حمایت از متقاضیان این طرح با پرداخت تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان