Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:10:17 GMT

رکوردی که نهمین «سریع و خشمگین» در دوران کرونا شکست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۷۵۹۳۵

رکوردی که نهمین «سریع و خشمگین» در دوران کرونا شکست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «سریع و خشمگین» که با عنوان «F۹» منتشر شده چهارشنبه فروش خود در بازارهای بین‌المللی را با نمایش در کره و هنگ کنگ و همچنین روسیه و چند کشور در خاورمیانه آغاز کرد و در دو روز اول بیش از ۱۰ میلیون دلار فروخت.

همچنین تخمین زده می‌شود که فروش اولین اکران فیلم در چین در نیمه شب پنج‌شنبه به مبلغی حدود ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیون دلار رسیده باشد که به این معنی خواهد بود که فروش بین‌المللی فیلم پیش از رسیدن به روزهای آخر هفته یعنی شنبه و یکشنبه به بیش از ۲۰ میلیون دلار رسیده است.

فیلم «F۹» رسماً از امروز (جمعه) کارش را در چین آغاز می‌کند و در حال حاضر تخمین زده می‌شود که پیش‌فروش آن تا یکشنبه به حدود ۳۵ میلیون دلار برسد. این مبلغ تقریباً هم اندازه پیش‌فروش فیلم سال ۲۰۱۷ «سریع و خشمگین» است. هنوز نظر منتقدان و واکنش‌ها در رسانه‌های اجتماعی از راه نرسیده که می‌تواند اثر بزرگی بر فروش نهایی داشته باشند.

این فیلم در کره جنوبی ۴.۳ میلیون دلار تا آخر پنج‌شنبه فروخت و چهارشنبه رکورد بزرگ‌ترین فیلم افتتاحیه در میان این مجموعه فیلم‌ها را شکست و همچنین بالاترین فروش روز افتتاحیه در دوران پاندمی و سومین فروش افتتاحیه بزرگ شرکت یونیورسال را به نام خود رقم زد.

در روسیه این فیلم ۱.۴ میلیون دلار فروخت و ۸۲ درصد از کل سهم بازار را به خود اختصاص داد. هنگ کنگ با فروشی ۸۰۰ هزار دلاری در روز چهارشنبه شاهد ثبت رکورد جدیدی در فروش روز نخست یک فیلم بود. فیلم «F۹» همچنین در این منطقه توانست ۸۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد و چند رکورد بشکند.

این فیلم همچنین در مصر آغاز خوبی را در روز چهارشنبه تجربه کرد و توانست با فروشی ۳۵ هزار دلاری بزرگ‌ترین افتتاح فروش روز افتتاحیه را در دوران پاندمی به خود اختصاص دهد.

کد خبر 5217002

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سریع و خشمگین سینمای چین آمار فروش فیلم سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی انتخابات 1400 سینمای مستند شبکه دو سیما شبکه مستند سیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان برنامه رادیویی فیلم مستند رادیو فیلم کوتاه آلبوم موسیقی میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، جشنواره فیلم کن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که مریل استریپ جایزه نخل طلای افتخاری هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را دریافت خواهد کرد. استریپ این جایزه را در مراسم افتتاحیه (۱۴ می-۲۵ اردیبهشت) در سالن بزرگ سینما مولیر دریافت می‌کند.

پیشتر اعلام شده بود جورج لوکاس جایزه نخل طلای افتخاری را در مراسم اختتامیه (۲۵ می- ۵ خرداد) دریافت خواهد کرد.

استریپ ۷۴ ساله نخستین بار پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سال ۱۹۸۹ برای بازی در فیلم «فریادی در تاریکی» به کارگردانی فرد شپیسی برای دریافت جایزه به کن بازمی‌گردد.

این بازیگر در بیانیه‌ای، کسب جایزه در کن را بالاترین دستاورد در هنر فیلم‌سازی خواند و گفت: ایستادن در سایه کسانی که قبلاً مورد تجلیل قرار گرفته‌اند به همان اندازه هیجان‌انگیز است.

تیری فرمو نیز با یادآوری فیلم‌هایی چون «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی»، «خارج از آفریقا»، «پل‌های مدیسون کانتی»، «شیطان پرادا می پوشد» و «ماما میا» گفت: مریل استریپ، تقریباً ۵۰ سال تجسم شاهکارهای بی‌شمار و بخشی از تخیل جمعی و عشق مشترک ما به سینماست.

امسال فیلم «پرده دوم» کوئنتین دوپیو با بازی لئا سیدو فیلم افتتاحیه جشنواره است.

گرتا گرویگ رییس هیات داوران و بازیگران لیلی گلادستون، اوا گرین، پیرفرانچسکو فاوینو و عمر سای، کارگردان‌ها نادین لبکی، خوان آنتونیو بایونا و هیروکازو کورییدا و فیلم‌نامه‌نویس و عکاس ترک ابرو سیلان اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6095370

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • جم رکورد فروش را شکست
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت سکه، طلا و ارز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • رکوردی که نتانیاهو ثبت کرد
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!